Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

http://www.youtube.com/watch?v=Z_4ULKpkLNc&list=RDTKJymx2KDWo&feature=share

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Peps och blodsbandet gör comeback den 28 juni efter 9 års tystnad

 

 

Men önskar att man var i Vittsjö då!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ark, från Norge med en genialisk gitarrist. Bandet finns inte längre dock... men vilka musiker! Denna skivan är ett måste för den som gillar progressiv metal/hårdrock.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Såhär på nationaldagen, flaggdag och allting så kanske man skall lyssna till texten på denna en gång...

 

Och låt inte flaggan skrämma, lyssna på texten i alla fall.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DKzDRt2JDHc&list=RDCubR4LqpwVE

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Får la lägga in ett klipp, så här på Nationaldagen, med polaren på scen. (Trummis i Andra Generationen)

 

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Ska man nu köra den (nationalsången) i Thailand så kanske en med i alla fall Engelsk översättning kan vara på plats.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=TvhzRsjNyMg

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Den här tjejen

http://youtu.be/cgFLdewM1ys

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Åh, 1985... det var ju nästan igår.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2LE0KpcP05I

 

Månne man ska börja bygga en båt nu när klimatet blir varmare...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Konvaljens avsked dök upp ur minnenas gömmor när jag tog en promenad :thumbsup:   

post-3585-0-79052300-1402137311_thumb.jp

post-3585-0-75307900-1402137341_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jim Croce, ännu en som lämnade oss för tidigt...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhh, nostalgitripp. Men efter lite läsande på MPR så började jag tänka på denna...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ObntvRcKMrE

Denna gick bra på disco Karelia i Stockholm på 80 talet när man jobbe där! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna gick bra på disco Karelia i Stockholm på 80 talet när man jobbe där! :thumbsup:

När jobbade du där?

Jag spelade där typ 86 87

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

När jobbade du där?

Jag spelade där typ 86 87

Det va som fan, från 81 - 85! Jag knallade förbi på Birger Jarlsgatan en lördag kväll och såg en annons i fönstret ut mot gatan:discjokey sökes fred och lörd, Å eftersom jag tycker om musik i alla olika riktningar så hoppa jag på redan samma kväll och hjälpte till för ordinarie Dj skulle åka till Australien!

Fanns dörrvakten "Kaitsu" där redan då?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va som fan, från 81 - 85! Jag knallade förbi på Birger Jarlsgatan en lördag kväll och såg en annons i fönstret ut mot gatan:discjokey sökes fred och lörd, Å eftersom jag tycker om musik i alla olika riktningar så hoppa jag på redan samma kväll och hjälpte till för ordinarie Dj skulle åka till Australien!

Fanns dörrvakten "Kaitsu" där redan då?

Fanns han säkert. En rolig tid. Fick ni bygga dom fyra tornen varje kväll och riva dom när du jobbade där också?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns han säkert. En rolig tid. Fick ni bygga dom fyra tornen varje kväll och riva dom när du jobbade där också?

Ok, dagens bild är det men svarar här då: asså man gick in till discot från Birger Jarlsgatan ner till en källare, inte upp till huvudrestauragen som ligger/ låg på Snickarbacken 4! Där byggde man om vid dansgolvet varje kväll före " Jaripekkas" började lira tango! Många stockholms ungkarlar som tog en tango där och fick barn 1 år senare!  :14:

post-4347-0-07202900-1402297153_thumb.jp

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...