MaiChai Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Gick igenom en låda med gamla foton idag, där fanns ju bilder på en och annan gammal flickvän man har sumpat under åren... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Gick igenom en låda med gamla foton idag, där fanns ju bilder på en och annan gammal flickvän man har sumpat under åren... Har du dumpat Freddie Mercury. du tror inte att det var tvärt om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 Skyfall med Adele http://www.imdb.com/title/tt1074638/ Lite skoj att så många anser Craig vara väldigt lik en polsk byggarbetare på olika forum runt om i världen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2012 Dela Inlagd December 5, 2012 (ändrad) Ett stort tack @, som fick mig att hitta denna artist /Enis Ändrades December 5, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 (ändrad) Har du dumpat Freddie Mercury. du tror inte att det var tvärt om Freddie visste förmodligen inte ens var garderoben fanns... Tänkte mest på texten som skrevs av Brian May under hans skilsmässa från sin fru. Har sumpat en fin tysk flicka (Dock inte Doro Pesch) http://www.youtube.com/watch?v=a4KPpyW2q5c När det gäller garderober...så var ju Rob Halford länge inne i den-eller folk trodde det. Men tittade man på honom hur han klädde sig och betedde sig så var det ju ingen tvekan var han hade sina sympatier.. Ändrades December 7, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 på riktigt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Go Fuck Yopur sef this is it!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 FIRST AID KIT U-C http://www.youtube.com/watch?v=ni7XyYdXYx8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 http://youtu.be/4U-iBgDCBwo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_LqBNK6EyJs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 http://youtu.be/kNDwD-cuh4s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonny78 Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Sparrissoppa & ostkaka vispad grädde med hjortronsylt!!! Dä ni!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2012 Dela Inlagd December 8, 2012 Ja, fast nu glömmer ni det sköna synth disco italo euro soundet från 80-talet om jag får be... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 Papa was a rolling stone innehåller en av musikhsitoriens mest välkända basgångar. Det märkliga är att ingen vet exakt vem av de fyra basisterna på The Temptations plattan som spelar på just den låten... Här med Isaac Hayes (Shaft!) "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 10, 2012 Dela Inlagd December 10, 2012 En fin hyllningskonsert till en av mina största husgudar, Phil Lynott... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 (ändrad) Kungen :thumbsup:67 år och en grym röst Ändrades December 11, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 11, 2012 Dela Inlagd December 11, 2012 Kungen :thumbsup:67 år och en grym röst Har ni fortfarande ett förhållande du och den sexiga uppblåsbara? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu