Nathe Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Detta är en RIKTIGT grym låt, Perfekt för den som gillar lite *WROOOM-WROOOOOOOOOOOOOOOOM* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Vad passar väl bättre än en dag som denna när halva Thailand befinner sig på vägarna, tågen eller flygen? http://www.youtube.com/watch?v=BWw_gP0vDfE "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Helvete ska ni överösta er eller Det finns bara en http://youtu.be/4F6nSsdJ3mU När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 13, 2012 Dela Inlagd April 13, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 16, 2012 Dela Inlagd April 16, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=m-Z2aElYG2U "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Vi kör lite Timbuktu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 Tillbaka i Bangkok efter ett par dagar i Kambodja,dags för Big City Nights! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 17, 2012 Dela Inlagd April 17, 2012 (ändrad) Som en Victoria´s Secret´s katalog man har spelat in musik till. Bonus för en av mina favorit B-skådisar, Joan Severance, i "huvudrollen" Ändrades April 17, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=RS_ux2H473I&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Vi slänger in denna remix av Denniz Pop som tyvärr avled i cancer alldeles för tidigt men innan det var han med och satte Sverige på musikkartan genom att skriva musik åt en hel del kända namn, både svenska och utländska. Denna remix som inte var till försäjning men som spelades på radio var som en förreklam för skivan Absolute Reggae som då skulle släppas och innehöll låtarna i remixen plus fler. Tror året var i början på nittiotalet. Jag lyckades hitta ett exemplar av remixskivan i en affär med begagnade cdskivor på nittiotalet, långt före MP3-tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Härligt, jag gillar sån där reggi, eller (reggae). Många låtar har man en massa minnen till. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Jag kunde välja vilken av dom jag skulle ta,så jag kör med båda 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 en låt som jag håller på att repa in. mkt vacker. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Jag inbillar mig att dom musiksnuttarna ni lägger in här kommer från yuotube. Rätt eller fel? Men om man vill lägga in bra musik ifrån sin egen hårddisk hur gör man då? Musiken är lagligen tankad på den tiden det gick för sig. Kanske är det så att det gäller andra konstiga regler för upphovsrätten på ett forum så man inte får dela där. Otto PS Finns ju en hel de musik på yuotube som man kan lägga ut här om det är tillåtet Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Jag inbillar mig att dom musiksnuttarna ni lägger in här kommer från yuotube. Rätt eller fel? Men om man vill lägga in bra musik ifrån sin egen hårddisk hur gör man då? Musiken är lagligen tankad på den tiden det gick för sig. Kanske är det så att det gäller andra konstiga regler för upphovsrätten på ett forum så man inte får dela där. Otto PS Finns ju en hel de musik på yuotube som man kan lägga ut här om det är tillåtet Otto Hej Otto,jo det stämmer att dom flesta länkar är från youtube. Men om man har rätt att länka till dom har jag ingen aning om,misstänker att denna tråd skulle vara väldigt kort om man inte får länka,iof har jag en reseblogg jag brukar kladda ner lite i när ja är ute på resa och där har vissa av låtarna jag länkat till genom tuben försvunnit efter nån månad eller så.mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Låten är väl lite si och så, men de tillhörande bilderna kan nog få den mest härdade Pattaya veteran att börja omvärdera sina livsval... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Låten är väl lite si och så, men de tillhörande bilderna kan nog få den mest härdade Pattaya veteran att börja omvärdera sina livsval... Var sak har sin tid och det är nog många som, kanske av rädsla eller prestige, undviker att göra nödvändiga omvärderingar genom livets olika faser. Omvärderingar behöver dock ej betyda att man fastnar i nostalgiska tillbakablickar och tycker "det var bättre förr". Kan man istället se på sina tidigare upplevelser och erfarenheter med tacksamhet och använda dessa på ett ödmjukt och prestigelöst sätt, så tror jag att möjligheten ökar att behålla livsglädje och livskvalitet ända in i kaklet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu