MaiChai Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Mer fredags musik, ni känner alla till min dyrkan för Thin Lizzy och vad som är relaterat till det bandet. Här är Gary Moore med en cover på The Easybeats "Friday on my mind" av Vanda and Young som senare skulle se till att ett band som AC/DC nådde stjärnorna.. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Lite modern fredags musik... Inte min musiksmak precis men visst fan är det en skön beat... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Hästjazz... http://www.youtube.com/watch?v=q7g0_6svZ5E "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 http://youtu.be/bThv-tdjK74 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Detta är en låt som min kompis och hans tjej sjöng för mig på Payam,jag spelade in med min kassa kamera och ljudet+ alla bakgrundsljud och den mörka bilden är ju inte helt okej,men då när man satt där på plats och lyssna var det fan jäkligt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Australiens svar på Sven-Ingvars. AC/DC innan Bon Scott kom in och styrde upp det hela... Får jag lov? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 shut up.. listen and learn!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Fönsterrutorna skakar här hemma..fucking love it!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Beachfestivalen på ön Mikawa Ooshima i Japan skulle jag vilja besöka.mycket ögongodis och bra musik!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Skärpning för fan. http://www.youtube.com/watch?v=1FbJP4m1DBU&feature=related Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Fett tung!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Efter mer än en timmes av Melodifestival så måste jag rebota hjärnan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3lIRd0wsGX0 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3lIRd0wsGX0 Tröttnar aldrig på den klassikern Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Nu släpper vi lös djävulen som vi alla har i oss!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 Så bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu