Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt

noBuzz

Recommended Posts

• Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• MaiChai

379

• Enis

298

• knifetown

191

• Avregistrerad clion

156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Rrrrrrrock kong koi, sio öj sio öj :thumbsup:

Rätt bra :14:

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Min favortilåt med Nirvana!

+1

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Denna är sjukt bra!!!!

Repris i favorit!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Hennes röst håller inte riktigt hela låten men ändå rätt bra. Kirsty MC Coll sjöng den mesta kända versionen av Billy Braggs låt. Kirsty omkom 2000 i en båtolycka i Mexico.

Dela på andra sajter

Älskar Cheech and Chong stuket på denna odödliga klassiker...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Alltid varit svag för kvinnor och AC/DC stuk...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Feta Ulla! :crazy:

...och här är Feta Ulla innan hon blev "Feta" Ulla...

Skön låt som ger flashbacks från 1980-talet och Kim Wilde är ju en ganska het donna.

Ändrades av MaiChai

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...