Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt

noBuzz

Recommended Posts

• Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• MaiChai

379

• Enis

298

• knifetown

191

• Avregistrerad clion

156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

100 miljoner visningar på You Tube - hur är det möjligt...?

Oavsett vad man tycker om Rap music, blir det inte lite motsatt effekt när de i videorna har juveler som är 5 nummer för stora och väger som en hantel, stora mörka solglasögon, bilar som har däckdimension 295-30-20, vapen, rör sig som om de försöker kasta prylar omkring sig -

det blir nästan lite skrattretande istället.

smiley.gif

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Darlingens favorihttp://youtu.be/uAaXwUjCI_At

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hon sjunger för jäkla gothttp://youtu.be/-c6msOx528It

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Denna låt svängde som fan på en Cubansk bar i Frankfurt,En servitris från Colombia dansade lite för oss när hon kom in med en rom give_heart.gif

Dela på andra sajter

Ifall blickar kunde döda, då hade vi alla varit begravda vid det här laget...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Idag skulle Freddan fyllt 65 år!

<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.c...bed/4ADh8Fs3YdU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Japp,en legend i sin egen tid trots att han bara var 45 vid sin död. RIP Freddie!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Efter att man jobbat en vecka i Köpenhamn så saknar man pulsen hemma på svenska landsbygden...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Innan Ozzy blev ett MTV freak...

http://www.youtube.com/watch?v=_aIhh9nFYv4

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...