Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt

noBuzz

Recommended Posts

• Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• MaiChai

379

• Enis

298

• knifetown

191

• Avregistrerad clion

156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Har du tur kanske du får höra den även nästa gång trots att det blivit ett nytt sekel sen du var där sist :)

Ja och sitter man med en liten darling i baren så blir musiken ännu godare.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Lite låtar som jag tycker är bra 80tal

http://www.youtube.c...h?v=wrm4wqj_EkI

http://www.youtube.c...h?v=Hy_XrSLG4gg

Så kommer frågan.

Vaerför ser jag bara genvägar på mina inlägg?

Kan det bero på att jag uppgraderade exploder?

Ett blunder jag gjorde.

Det var bättre förr.

Menar inte forumet, jag menar internet :wink:

provar mera

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Jim Steinman när han var som bäst! :good:

:14: :14: :14: :14: :14: :14: :14: :14: :14:

Vision-86 på älvsjömässan i JVC´s Hemmabiorum. LASERDISC . full volym. feta högtalare.. glömmer det aldrig.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Eftersom det är högsommar i Sverige nu så skall man väl försöka skramla fram någon gammal sommarplåga.

Del Faro, som för övrigt var en del av gruppen Second Mission.

Här är en smörig historia från Italien a´la 1987;

:-)

Dela på andra sajter

Tysk musik när den är som allra bäst. Dubbelkaggarna som smattrar som kulsprutor ger en rysningar.

Dela på andra sajter

Svag för slideguitar är man ju-hade en flickvän som alltid blev oerhört k*t när denna låt snurrade igång...varför släppte jag henne?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Whitesnake. Bästa bandet. Coverdale måste vara den bästa frontfiguren i rock-världen.

Slide it In skivan är deras bästa alster tycker jag också. Då var de som bäst. Sedan kom 1987, som också var bra. Men då tyckte jag de kom bort från sina bluesrötter.

Denna är en favoritlåt. Får rysningar varje gång jag hör den. Speciellt denna version. Videon är inspelad på klassiska Hammersmith Apollo 2004. Den kom även ut på DVD. Och det bästa är...jag var där!

http://www.youtube.com/watch?v=ZJdGA1F9U4o&feature=related

Ändrades av Khun Chang
Dela på andra sajter

Khun Chang,

efter 1987 plattan har det gått utför med Whitesnake-jag är sjukt förtjust i det tidiga bluesbaserade soundet med dubbla gitgitarrister men min personliga peak är David Coverdale, Cozy Powell, John Sykes och Neil Murray sättningen-epic!

http://www.youtube.com/watch?v=kPfSw1pTVLk&feature=related

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Ett gäng "Goa göbbar" för en god sak!

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Lite "classic" Whitesnake...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...