Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

En gammal goding, kanon låtcrazy.gif. Mvh HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snodde från vår älskade Ankan (på FB) idag, tack!!

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sixten_Dussin

Ett bidrag till dagens låt.

En låt som kan tilltala alla oavsett musiksmak tror jag.

En gripande om än mycket enkel text egentligen.

Simple Man-Lynyrd Skynyrd (finns mångga fler ljudmässigt bättre utgåvor på tuben, både före och efter flygkrashen så den gripne får söka vidare. Jaq valde denna mest för filmklippen inlägget) Älskar det enkla tre-ackords upplägget med en text som sammanfattar en känsla så komplett.

Simple Man

Jai-yen

Link to comment
Dela på andra sajter

Sixten_Dussin

Eftersom jag hoppas på nyfrälsta så slänger vi in en version med text.

Inte för att jag misstror engelskakunskaperna här men Karaoke är alltid kul, eller hur :music:

Again, Simple Man

Jai-yen

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

för oss lite älldre :giggle: 55555

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Så här i semestertider så passar denna bra

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så här i semestertider så passar denna bra

Hehe, right!

Lite rockklassiker för de som fortfarande är vakna;

:-)

Chok Dee!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Här är "Prae Nim" som är en busig och rolig ThaiTjej.

Hon pluggar för närvarande på Chulalongkorn,

och även om hon kör sina hemmagjorda covers

så är hon ju rolig att titta på.

Men ibland skär det sig en smula rent sångmässigt ;)

Storasyster "P.O.I." är dock bättre på att sjunga, men mindre busig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:dance: :dance: :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste inte att mina datorhögtalare hade sådan tryck.

Längtar nästan och komma till stranden och bygga lite ;)

Den här var en hit på 70 talet men köpte inte skivan förran för ett par år sedan på en loppmarknad.

Har även sett dom live på Boråstorsdagar fast då var de ju inte orginalband medlemmar längre

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...