hamnoi Inlagd Juli 3, 2011 Dela Inlagd Juli 3, 2011 En gammal goding, kanon låt. Mvh HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 (ändrad) Snodde från vår älskade Ankan (på FB) idag, tack!! Ändrades Juli 6, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Ett bidrag till dagens låt. En låt som kan tilltala alla oavsett musiksmak tror jag. En gripande om än mycket enkel text egentligen. Simple Man-Lynyrd Skynyrd (finns mångga fler ljudmässigt bättre utgåvor på tuben, både före och efter flygkrashen så den gripne får söka vidare. Jaq valde denna mest för filmklippen inlägget) Älskar det enkla tre-ackords upplägget med en text som sammanfattar en känsla så komplett. Simple Man Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Eftersom jag hoppas på nyfrälsta så slänger vi in en version med text. Inte för att jag misstror engelskakunskaperna här men Karaoke är alltid kul, eller hur Again, Simple Man Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 (ändrad) för oss lite älldre 55555 Ändrades Juli 8, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 En riktig höjdare BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Tar väl en hårdrockare till. http://www.youtube.com/watch?v=s2bnKeUvKG0&feature=related BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 http://youtu.be/b_xumKoQQjg Klassiker Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Den här tycks ungdomen gilla för tillfället. Själv börjar man bli gubbsjuk http://www.youtube.com/watch?v=QDBP7Ov0nIw&feature=related http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Så här i semestertider så passar denna bra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Så här i semestertider så passar denna bra Hehe, right! Lite rockklassiker för de som fortfarande är vakna; Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Här är "Prae Nim" som är en busig och rolig ThaiTjej. Hon pluggar för närvarande på Chulalongkorn, och även om hon kör sina hemmagjorda covers så är hon ju rolig att titta på. Men ibland skär det sig en smula rent sångmässigt Storasyster "P.O.I." är dock bättre på att sjunga, men mindre busig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 P.O.I. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 P.O.I. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 :dance: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 (ändrad) Visste inte att mina datorhögtalare hade sådan tryck. Längtar nästan och komma till stranden och bygga lite Den här var en hit på 70 talet men köpte inte skivan förran för ett par år sedan på en loppmarknad. Har även sett dom live på Boråstorsdagar fast då var de ju inte orginalband medlemmar längre Ändrades Juli 11, 2011 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 http://youtu.be/89bZqOjI02M "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Inte bra vet du.. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badass Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wiAF-g8Gu8c&feature=related Skön som satan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Rose från Gävle /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 lysna på denna tjej å det hon sjunger så himla nice. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu