Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

En liten musikvideo där min äldsta son spelar trummor

th_Fornicastors.jpg

Skramlar på rätt bra! great.gif

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

http://www.youtube.com/watch?v=gsD2zdaWkfs

Svensk sommar Folkpark :great:

Synd dom splittrades

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

En liten musikvideo där min äldsta son spelar trummor

Ja du Kenneth, "Släkten é värst" brukar det heta . . .

Här har du min lillebror som går loss på guran och micken :huh::surprised::download:

Link to comment
Dela på andra sajter

De verkar samla ihop ett riktigt jävla bra band däruppe?

Gary, Phil och Cozy är ju ett gäng man skulle kunnat ge höger och vänster arm för att få uppleva live...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

I heard it through the grapevine.

(Grapevine communication is a form of informal business communication, which develops within an organization.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

http://www.youtube.com/watch?v=M-gwGe41UFE

FAN JA ÅLSKAR DEN HÄR LÅTEN ME CARABAU

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vad är det bra för

så väl framför som bakom skärmen...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

:-) Fritt översatt ung. ' skadat hjärta '

Trodde ett tag att självaste Carlos Santana hade vaknat! :great:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...