Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vaknar kl 6 på morronen av "by-skvaller-radion" som spelar en thai rip-off av denna gamla slagdängan :

duger gott som Dagens Låt !

Nån som vet vad thaiversionen heter, finns den på utube kanske?

Artist?

Ändrades av sawan
Link to comment
Dela på andra sajter

känner mig lite patriotisk ikväll och det får man göra som finne.:friends:

bra musik och svensk grupp som gjort låten så det lyfter jag på hatten för:wai:

dock dålig ljudkvalitet men enda jag hittar med text.

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

http://www.youtube.com/watch?v=eNnB4dkVRJI

2 groggar senare ökar tempot :dance::dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Springsteen på lappen farsan blandar till 3an damen jobbar :great::giggle:

post-3713-0-30134000-1292088837_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då kör vi igen :dance::dance::party::glasses:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så avslutar vi me 71åriga TT :great: Fan va go hon e

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Släng er i väggen Ac dc eller va di heter :P:bag::party1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu ringde darlingen ja e trött ja har podhooa

får knalla till busstationen å möta henne :(:fie:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=-ZeXKWKusJ0

En söt sångfågel från filippinerna med en enorm röst.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna går för fullt varje dag.. till den milda graden att jag också tycker den är bra nu! Man blir faktiskt lite glad av den! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten låt till Clion och alla andra lyckostar som är på väg "hem" :dance1:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.youtube.c...h?v=HrLJ9zbu72I

Bättre än Janis.

/Sarne

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu jävlar gubbar! Gemytlig house från Finland av alla jävla ställen!

Michael Cassette :av-109998:

OOOjaaa!

Kilimanjaro med Michael Cassette från Anjunadeep. :wai:

http://www.youtube.com/watch?v=4nMoEDoOWcQ&feature=related

Anjunadeep rules!

Mvh

Skibi

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...