MaiChai Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 På tal om TSOOL så är denna rätt skön med Nina Persson på sång. http://www.youtube.com/watch?v=busdLFzxNrc "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Bra riv i rösten där hos Nina. Lite mesigare då i denna Black Sabbath cover hur märkligt det än må låta. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 En av de allra bästa rösterna, enligt min mening. Ståpäls! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Bra låt från en bra film! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Minnen från sommare 1995, Ramones på sin sista turne i Europa, hade en konsert i Sverige, den på Skellefteå Festivalen... Har aldrig varit nån punkare men denna låt och konserten var en riktig höjdare... RIP Joey Ramone... http://www.youtube.com/watch?v=dTJSgBXCtZs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Kör en "dagens" dagens låt. http://www.youtube.com/watch?v=e3zSV19AksQ / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 På tal om The Commitments, en riktig jävla kultfilm... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 På tal om The Commitments, en riktig jävla kultfilm... Kult var ordet, sa Bull! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Jfhl8JWzBfU "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Enis, måste berömma din smak på musik. "The Crow", det var väl då Brandon Lee tragiskt blev skjuten, eller minns jag helt fel.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Inget fel på ditt minne Fisken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Enis, måste berömma din smak på musik. "The Crow", det var väl då Brandon Lee tragiskt blev skjuten, eller minns jag helt fel.? stämmer bra det.. en fantastiskt bra film än idag.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 (ändrad) Så ökar vi bpm:en lite [ Ändrades September 13, 2010 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Så går vi tillbaka lite i tiden http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Så lite nipple slip http://www.youtube.com/watch?v=lrdBKmetO8U manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Bibben, Även om jag faktiskt är allätare av musik, så måste jag säga att jag är mer imponerad av Enis musiksmak än din... Till dig; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 @Fisken, Först tack, inte riktigt min smak dock. Visste inte att det var en imponera-på-fisken-med-min-musiksmak-tävling Min musiksmak är dock mer modern, trendig och ungdomlig än hos de flesta här, men sån är jag. Så, lite mer BPM manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 En (modern) klassiker vill jag påstå manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Så lite svenskt klassikt http://www.youtube.com/watch?v=ZEgbW1FxR78 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Så lite Eurodance http://www.youtube.com/watch?v=Q9ocLN4Dc3I&feature=related manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Så lite (hyfsat) nytt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Mer go musik manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu