Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Eftersom Baabar har italiano påbrå så drar vi en national helgedom.. http://www.youtube.com/watch?v=ok3eHAloBjg CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Nu när jag sitter här o drar min GT så bara slår det mej att första låten jag drog över en kvinna till var denna.. mer kvinnor har dragit under den kvarnen sen dess.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 (ändrad) misstänker att vi "italienare" på forumet e få men här kommer ännu en... ps det e mamsen som e mafioso...å jag skyller allt på henne.. Ändrades Juli 3, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Nu när jag sitter här o drar min GT så bara slår det mej att första låten jag drog över en kvinna till var denna.. mer kvinnor har dragit under den kvarnen sen dess.. Kom genast att tänka på denna gamla dänga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Kom genast att tänka på denna gamla dänga.. Det e så man blir gråtfärdig när man minns gymnasiediscona CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Ity disco med Bollywood video! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 mer åttttital CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Ity disco med Bollywood video! UNDERBART CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Det e så man blir gråtfärdig när man minns gymnasiediscona Klockan 00.45 på gymnasiediscona hade man ju halva inne när denna låten landade på vinylsvarven... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 (ändrad) ååå...den planschen som hängde på väggen.... Ändrades Juli 3, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Nog ville man träffa en talanglös "slut" som Sabrina Salerno när man stapplade iväg på första chartertrippen till Rimini i slutet av 80-talet... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Idag skulle denna funka bra som tryckare på skoldansen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Klockan 00.45 på gymnasiediscona hade man ju halva inne när denna låten landade på vinylsvarven... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Den här avslutade också många discon. Intressant låt med en tragisk bakgrundshistoria, från den tiden man inte behövde vara en gangsta från South LA för att kunna rappa... http://www.youtube.com/watch?v=_5-XF_pnXX4 "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 (ändrad) Lamai 64 har säkert vart där, men för Er som inte besökt den sydamerikanska regionen rekommenderar jag det, jag kan ta Er i en snabb kurs i portugisiska http://www.youtube.com/watch?v=sgE0fDNtvqY&feature=related Kan nästan lova att di Brasilienska brudarna e värda ett försök...jesus i himmelen vikka brudar... Ändrades Juli 3, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 För oss som tyckte att Lisa Stansfield skulle stannat i BlueZone och sketet i solokarriären "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 (ändrad) mmmmmmmmmmmmmm:crazy: Ändrades Juli 3, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hayes Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vOKJKhNYAzI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Underbar låt, med i en underbar film.. Slumdog millionaire Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Underbar låt, med i en underbar film.. Slumdog millionaire Hmm.antingen e jag full eller känner jag igen vissa vyer.från Afghanistan.låg ju där o häcka ett tag.... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hayes Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Underbar låt, med i en underbar film.. Slumdog millionaire Förra årets bästa film! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Två vackra "svenska" röster Mauro och Anni-Frid "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Två vackra "svenska" röster Mauro och Anni-Frid CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Två vackra "svenska" röster Mauro och Anni-Frid hade jag kunnat ge dej tusen karma för den så hade jag gjort det...jävlar vikken låt CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Det börjar bli läggdags... http://www.youtube.com/watch?v=yCvUOBGpk6Y Laban introducerade den i norden, som bonus medverkar Danmarks svar på Clabbe. Jörgen Mylius. http://www.youtube.com/watch?v=nazQRHkEtOI&feature=related Sen gick den över sundet och hamnade i dansbandsträsket "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu