Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak

Igårkväll var tjejen ledig och satt på stranden i Jomtien, ville ha lite musik så jag fixade fram en låt. Nä långsammare skulle det vara. Hittade denna

Blir lite komiskt när jag sitter i Sverige och spelar Thaimusik åt henne över skypeout (så det inte kostar henne nåt) men vafan. Jag är ju en snäll fan.

Hon lyssnade alltså på den i mobilen som jag ringt upp.

Varför, jag är ju snål som fan...

• Produktnamn: Obegränsat till världen 1 månad, 100% rabatt
• Debiterat totalbelopp: 0,00 kr
• Gratisprov började: 2015-jul-31

Gratis är gott. Och hennes polare på stranden var lite imponerade på att jag sitter i Sverige och streamar musik till henne, samt snackar med hela högen av dom.  Utan att tänka på kostnaden. Tja, 0kr/minut är ganska svårslaget.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Den här är riktigt skön.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här är riktigt skön.

Ahh, nån som delar min katoyskräck.. Inte när jag är ute - men att hamna med en som man tar hem skulle vara lite märkligt att kasta ut från hotellet ändå.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Rainbow med Ronnie James Dio-Temple of the king...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Tack du du vet vem där ute i etern som hjälpe mig idag

 

 

Det blev bara så mycket vackrare och  ännu mera gripande när man fick hjälp med texten

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Lite sentimental just nu.....

Kommer ihåg bryggdanserna från när man var liten på sommarstället.........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Denna låten är en av anledningarna till att jag inte besöker barer i Thailand längre.

Nu var det inte själva låten som jag vill lyfta upp, en vink, titta på han med röda skjortan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna låten är en av anledningarna till att jag inte besöker barer i Thailand längre.

Finns det kanske någon annan anledning, att utebli från ett besök i en Th bar, Så vill jag gärna veta mer...

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det kanske någon annan anledning, att utebli från ett besök i en Th bar, Så vill jag gärna veta mer...

Jag har slutat med alkohol.   :)

Link to comment
Dela på andra sajter


Galet roliga minnen till den här låten.  

Så det får bli min dagens låt. 
//G

 

 

 

 

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

"King of spades" med Dare, en fantastisk hyllning till en av de-i min bok iallafal-största rockstjärnorna Phil Lynnott..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

"King of spades" med Dare, en fantastisk hyllning till en av de-i min bok iallafal-största rockstjärnorna Phil Lynnott..

Grym låt!

Finns ju koppling mellan Dare och Phil Lynnott.  Darren Wharton som sjunger i Dare spelade keyboard i Thin Lizzy.

Dare`s första album "Out of Silence" är ju en helt suveränt bra platta. Hamnar riktigt högt upp på min lista över dom bästa albumen som gjorts.

En sån där platta som man alltid grubblat över om varför den inte blev en mega hit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en rätt så bred musiksmak men det beror ju på dagsformen.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...