wasteras Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Skulle vilja köpa en vattenkylare som dessutom har kolsyrat vatten, en sådan man har en stor vattendunk ovanpå, tror att det går runt 18 liter vatten eller så i den, någon som sett om det finns i Thailand helst Bangkok eftersom jag bor där, tacksam för även ett ca pris om någon vet det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 http://www.maipenrai.se/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=119169 Kolla här om det kom fram något vettigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wasteras Inlagd Januari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2012 Jag kanske förklarade lite dåligt, jag menar typ en sådan här som även har kolsyrat vatten, Maskin med en vattendunk upptill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Tjena! En liknande har jag...men inte kolsyrat vatten. Min: Varmt och kallt vatten. Har aldrig sett med bubbel-vatten...måste man inte ha inbyggd kolsyrepatron m.m? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wasteras Inlagd Januari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2012 Det sitter säkert en kolsyrepatron i maskinen, jag har sett flera olika i Sverige men aldrig i Thailand, det borde ju finnas även här tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.