Jump to content
IGNORERAD

Halvautomatisk motorcykel


Chryzaliz

Recommended Posts

Uppi uppi

 

Ska köpa en moppe nu och lutade till spark 135:an

 

Har det hänt nåt på senare tid som gör att man ska tänka om ?

Nya modller , eller andra rön ?

Va fan ska du med en spark i Thailand å göra, finns väl inte ett snökorn att hasa sig fram på?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • chockdii

    8

  • Chryzaliz

    8

  • Baa

    5

  • Juha

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Chan2011

Hej,

Personligen har jag aldrig blivit van med halvautomaterna,pratar man generellt om sma MC/scootrar for mindre strackor och stadstrafik ar helautomater klart overlagsena,for landsvags korning och langre strackor ar det du namner inget alternativ,varfor inte satsa pa en CBR 250,dar far du vad du onskar samt att den ar fortfarande smidig i stadstrafik och har tillracklig power och korgladje for landsvags korning,ett kanske annu battre leta upp en CB 400,finns en hel del till salu i gott skick,kul hoj for relativt sma pengar.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011
Hej,

Personligen har jag aldrig blivit van med halvautomaterna,pratar man generellt om sma MC/scootrar for mindre strackor och stadstrafik ar helautomater klart overlagsena,for landsvags korning och langre strackor ar det du namner inget alternativ,varfor inte satsa pa en CBR 250,dar far du vad du onskar samt att den ar fortfarande smidig i stadstrafik och har tillracklig power och korgladje for landsvags korning,ett kanske annu battre leta upp en CB 400,finns en hel del till salu i gott skick,kul hoj for relativt sma pengar.

Halsningar

Chan2011

Tusan ocksa,sag forst nu att detta var en gammal trad.

Han har nog redan kopt.

Chan

2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Hej Hopp!

Jag ska byta moppe nästa år och har varit och provkört en sådan.

Den gick jäkligt bra.

 

 

Hej,

Är det någon som har en av dessa?

Den ser intressant ut och verkar ha lite mera power än vad  Wawe har, sex växlar och troligen riktig koppling verkar bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Är helnöjd med min 135-a. Går som ett spjut. Thai-ungdomarna ser avundsjukt på när den fete Falangen glider genom stan.

Frugan tyckte först det var ett onödigt köp. Men nu tar hon hellre den än sin Yahama 100 Spark.

Så bara handla. Jag betalade 53.000 Baht inkl. ett års försäkring och skatt. Betalade 1000 Baht extra för

ett års stöldförsäkring. :thumbsup:

Jag börjar ångra mig mer och mer att jag köpte min Novuo ist för Spark,jaja så kan det gå :)

PS är dock väldigt nöjd med min Novuo DS

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...