Pattayanisse Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 ÅRETS RETSTICKA: Ban99 arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets mest självupptagna inlägg:: Kim och hans skor .. Årets långsintaste bittersurpuppa. Rogigoal. När andra är glada och önskar gott nytt år , även till sina fiender, så passar han på tillfället att ge kängor. Gott nytt år allihop, nu loggar jag ut och går på fest! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets Bleitzkrig - Siambukten just nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets gäng: Ölargänget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets spåman/kattspråks tolk: Sec losos uncle Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 (ändrad) Årets mest fotograferade.. Soi 2 Jomtien. C;D Ändrades December 31, 2011 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets vad hände sen tråd. " Jag, ännu en korkad farang." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets sista hejdå från mig: Vi hörs nästa år God fortsättning...Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets arbetare: Badtunneteknikern Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets MPR-träffs General Pingislover Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets mobiltelefon: iphone 4S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets Gotlänning: Hmmm *tänker* hmmm . Pass. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets verandasittare:Stefan5300 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 (ändrad) Årets fest:Västgötaträffen (I Sverige) Ändrades December 31, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets vardagshjälte: Maitan för de underbara dagliga rapporterna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets mest saknade:Poffa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Årets (personliga) upptäckt: Tomboys manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Bibben, kan du ge en mer detaljerad förklaring? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 <br />Årets spåman/kattspråks tolk: Sec losos uncle<br /><br /><br />Är det någon som vet om han fortfarande är avstängd eller om han håller sig härifrån av fri vilja? Saknar att bli idi*tförklarad av denna allvetare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 <br /><br />Är det någon som vet om han fortfarande är avstängd eller om han håller sig härifrån av fri vilja? Saknar att bli idi*tförklarad av denna allvetare Jag väntar på hans V75 tipps... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Och lottoraden,börjar bli dags nu!!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Minnet är kort, du kanske kan hjälpa mig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 (ändrad) Årets överraskning: FF kan göra mer än plankstek. Ändrades December 31, 2011 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Minnet är kort, du kanske kan hjälpa mig. Hahaha!! Aldrig sett den karln, men ganska handsome! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Hahaha!! Aldrig sett den karln, men ganska handsome! Karln? Först ett fjolltecken och sen ett Losertecken. nja.. Sen på en Tomboybar... låt mig tveka. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu