Jump to content
IGNORERAD

Dessa jävla karlar som tar hit kvinnor som lämnas i sticket efter 2år


Repe

Recommended Posts

Kanske man ska tipsa AB om annandagsträffen så de får se en annan bild av dessa mansgrisar

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Neil

    8

  • måne

    6

  • Tack och Hej

    6

  • pilot35se

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Man behöver inte bli importerad till annat land för att bli misshandlad man kan även bo i Pattaya

Denna tjej är en nära vän till mig sen länge å när jag såg bilden i hennes telefon blev jag så jävla förbannad å illamående på detta engelska kräk som misshandlat henne

Jag har tillstånd av henne å publicera bilden

post-6660-0-09140400-1325115841_thumb.jp

Och vad har hänt med engelsmannen, grabbarna som kör MC-taxi ställer gärna och med nöje upp i sådana här fall.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Och vad har hänt med engelsmannen, grabbarna som kör MC-taxi ställer gärna och med nöje upp i sådana här fall.

Ingenting har hänt, hon ringde polisen men dom kom inte alls så jag frågade henne om jag kunde hjälpa henne men hon sa bara maipenrai

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske man ska tipsa AB om annandagsträffen så de får se en annan bild av dessa mansgrisar

Eller Örebroträffen :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte varför ni mörkar eller försöker blunda för detta problem.

Under de senaste tio åren så har jag tyvärr sett och konstaterat att de svin som nämns i Topic verkligen finns och tyvärr är överrepresenterade i dessa sammanhang.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mig har jag missat nånting nu?

Den galna norrmannen var han muslim? var det inte precis tvärom?

Den GALNA !!! Norrmannen. var inte han som du skriver galen eller!

If You want something done...Do it Your self..

Link to comment
Dela på andra sajter

"Folk är inte så dumma som man tror, de är dummare".

Grattis Piloten, du är en av dom nominerade.

A.

Kanske farbro A skulle försöka att lära sig läsa ... Som du kanske ser så är det en fråga inte ett påstående... därav ??? ? i slutet. Efter ha läst dina högt intelektuella inlägg så lär du vinna en ny klockradio kanske du får et sk. wake upp call!

Som du kanske fattar av mitt "nick" så har jag haft möjlighetet att se vår underbara stora värld från många vinklar. kanske farbror A. ska på semester igen och se världen och sen komma med inlägg som den insnöade domare farbror A. verkar vara.

Nog om detta. Trevlig fortsättning.

Ändrades av pilot35se

If You want something done...Do it Your self..

Link to comment
Dela på andra sajter

Den GALNA !!! Norrmannen. var inte han som du skriver galen eller!

Dessutom är han rasist och hatade muslimer ...

Där ser man hur det kan gå :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Neil en passus . Det verkar finnas bevis på att Oklahoma bomberna hade med en viss amerikansk underrättelstjänst göra. Verkar som många vittnen nu talar om samma sak. Om det stämmer vet jag ej

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan...jag blir så trött på sån "journalisik"

Jag skrev ett email till hon och redaktörn.kunde fan inte hålla emot...

http://pip023.blogsp...nkelriktad.html

Jag har läst ditt blogginlägg och det är ju korrekt att detta förkommer, men det balanserar väl inte ABs artiklar?

Tycker nog detta är baksidan av ett annat mynt.

För att balansera ABs artiklar borde man väl beskriva alla Thai-Svenska förhållande där båda parter är nöjda och allt fungerar som i vilket som helst förhållande oavsett nationalitet. Dessa förhållande borde ju vara i stor majoritet både i Sverige och Thailand.

Jag har hört talas om män som "hämtar" Tjejer och skickar tillbaks dom precis innan det gått två år, lyckligt vis känner jag ingen sådan person (Hade nog suttit inne nu i så fall). Det som förvånar mig är att inte Migrationsverket har arkiv och kan se om samma man söker nytt UT för andra eller tredje gången och kan informera andra myndigheter om detta. Då hade väl problemet försvunnit antar jag?

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske farbro A skulle försöka att lära sig läsa ... Som du kanske ser så är det en fråga inte ett påstående... därav ??? ? i slutet. Efter ha läst dina högt intelektuella inlägg så lär du vinna en ny klockradio kanske du får et sk. wake upp call!

Som du kanske fattar av mitt "nick" så har jag haft möjlighetet att se vår underbara stora värld från många vinklar. kanske farbror A. ska på semester igen och se världen och sen komma med inlägg som den insnöade domare farbror A. verkar vara.

Nog om detta. Trevlig fortsättning.

Förmodar att ett grundläggande kriterium för att bli pilot är att kunna uttrycka sig i tal och skrift.

Det är möjligen inte så att Ni sysslar med modellflyg?

Kanske sådana där som man skjuter iväg med en gummisnodd och som kan flyga jättelångt.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

VISST fan har vi större problem med regeringens älskade kriminella (svartskallar).

Varför inte sluta att dela ut permanent UT helt och hållet istället ?

Tillsvidare borde räcka mer än väl för dom som kommer hit pga krig och annat tragiskt.

Men varför i h-vete skall dom direkt efter att dom fått UT sticka ner till landet dom stack ifrån från början och då börja kriga.

Skulle dom sedan bli gripna kräver dom att svenska staten skall plocka hem dom då dom är svenska medborgare.

Nä kasta tillbaka svinen dit dom hör hemma istället.

Ta hand om dom som verkligen vill vara här och sköter sig.

Resten kan vi kasta ut på livstid och ta gärna med hela familjen samtidigt.

Kan väl börja med alla somalier som till 90% inte gör ett handtag i Sverige (som INTE är brottsligt givetvis).

NU SKALL VI SE HUR LÅNG TID DET TAR INNAN JAG BLIR AVSTÄNGD DENNA GÅNGEN.

Tror inte ens någon vågar säga vem som isf bannar mig.

Mr Phimai

Sådär 40 minuter. Glad att stå till tjänst.

Kan vi ha en dialog om ämnet utan att dra in muslimer/terrorister/konspirationsteorier etc eller är det omöjligt?

"Inlagd Idag, 01:04

Mr Phimai avstängd en månad för bla rasistyrsel, lösa hot mm" (Från tråden "Varningar och Bannlysningar")

Den avstängningen funkade väl sådär?

Nu får du väl ändå kamma dig lite lilla Neil.

För det första har jag MÅNGA vänner av utländsk härkomst.

Om du bara visste vad dom tycker om sina egna landsmän då skulle du bli mörkrädd.

Det är dom som är rasisterna inte jag eller flertalet av svenska folket.

Sedan kanske du skall tänka efter lite innan du direkt ger minus karma hela tiden.

Dina komentarer är ente alltid helt rumsrena heller.

Over and out.

Mr Phimai

Vill inte att påstå Phimai har helt fel, men man kan ju uttrycka sina åsikter på ett mer Diplomatiskt sätt?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Fantastisk rättsuppfattning Du har. Är Du nazist?

Är man nazist om man vill ge nån stryk så lär väl jag vara det åsså då jag vill ge engelsmannen stryk som behandlade en bekant som en slagpåse

Link to comment
Dela på andra sajter

Det konstigaste med hela soppan är väl ändå att myndigheterna inte reagerar på att samma person "hämtar" ny fru. Såg att någon innan skrivit samma sak.

Tjejen reagerade likadant, varför låter regeringen sånt här hända när det bör vara väldigt suspekt att samma person gång på gång blir kär i en thailändska.

Bra och dåliga människor finns överallt, överraskar mig inte ett dugg att detta händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet med män som importerar tjejer för att sedan byta ut dom med jämna mellanrum mot en ny donna är knappast ett nytt fenomen.

Och om ni tänker efter så känner nog dom flesta till åtminstonde något sådant fall i verkliga livet.

Självklart borde man försöka förhindra denna form av modernt slaveri och lösningen är egentligen enkel.

Kraven för att få ett två års UT är i dag inte så särskillt höga ved gäller nyetablerade förhållanden.

Det är bra tycker jag eftersom nykära då faktist kan förverkliga sin dröm om att leva tillsammans.

Men låt oss nu anta att förhållandet inte höll och de tu är lyckligare om dom inte är tillsammans.

Om nu killen eller tjejen skulle träffa en ny kärlek utomlands så borde rimligtvis Migrationsverket ställa lite hårdare krav den här gången.

Dom kan ju se att vederbörande sökt UT för nära anknytning förut.

Kraven den här gången borde vara att man kan visa att förhållandet varit en längre tid och att man faktist levt tillsammans under längre period än den första gången.

Om nu även det andra förhållandet spricker och samma person börjar igen att söka UT för en ny anknytning bör kraven vara ännu hårdare.

Givetvis så skall även MIG informera den sökande om hur många ärenden drömprinsen/prinsessan varit inblandad i tidigare.

När samme person gjort vändan några gånger borde kraven vara så pass höga att dom faktist bott ihop i några år utomlands innan UT beviljas till Sverige.

Tanken med detta är att det aldrig skall bli omöjligt att kunna ta hit sin käresta men att kraven skall öka för varje misslyckat försök.

På så sätt försvårar man för kvinnohandlarna som satt detta i system samtidigt som dom seriösa fortfarande kan få hit sin kärlek någorlunda enkelt.

Vad många här på sajten inte verkar förstå är att det är just dom här fallen som gör att MIG ställer högre och högre krav för alla.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det konstigaste med hela soppan är väl ändå att myndigheterna inte reagerar på att samma person "hämtar" ny fru. Såg att någon innan skrivit samma sak.

Tjejen reagerade likadant, varför låter regeringen sånt här hända när det bör vara väldigt suspekt att samma person gång på gång blir kär i en thailändska.

Bra och dåliga människor finns överallt, överraskar mig inte ett dugg att detta händer.

Frågan är ju dock hur vanligt det är med män som satt i system att ta hit nya tjejer gång på gång? Att det tar slut med en tjej efter ett tag är ju inte så konstigt, tycker nästan det är konstigare att så många Thai/farang par håller med tanke på alla kulturkrockar som ofta uppstår. Och sen kanske man lovar sig själv "aldrig mer en Thaitjej!" men så träffar man nån igen och så fixar man visum osv. Men mitt intryck är ju att Migrationsverket är rätt så uppmärksamma och drar öronen åt sig om nån söker visum för olika tjejer för ofta så låter märkligt när man läser om gubbar som tagit hit t ex sju Thaitjejer utan att myndigheterna reagerat. Och om det vore en vanlig företelse så borde man känna till fler fall i sin omgivning, jag känner inte till ett endaste fall i min stad och då brukar ändå alla Thaiare i stan känna till allt om allt och alla.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är ju dock hur vanligt det är med män som satt i system att ta hit nya tjejer gång på gång? Att det tar slut med en tjej efter ett tag är ju inte så konstigt, tycker nästan det är konstigare att så många Thai/farang par håller med tanke på alla kulturkrockar som ofta uppstår. Och sen kanske man lovar sig själv "aldrig mer en Thaitjej!" men så träffar man nån igen och så fixar man visum osv. Men mitt intryck är ju att Migrationsverket är rätt så uppmärksamma och drar öronen åt sig om nån söker visum för olika tjejer för ofta så låter märkligt när man läser om gubbar som tagit hit t ex sju Thaitjejer utan att myndigheterna reagerat. Och om det vore en vanlig företelse så borde man känna till fler fall i sin omgivning, jag känner inte till ett endaste fall i min stad och då brukar ändå alla Thaiare i stan känna till allt om allt och alla.

Mvh Swippe

Snarare några få som tar hit jäkligt många tjejer. Alla borde vara medvetna om att det existerar vid det här laget. På vissa orter är vanligare än andra såklart men visst förekommer det många avarter som snarare skulle betecknas som slaveri och förtryck än äktenskap. De enda som egentligen kan göra något åt det är ju såklart våra Svenska myndigheter som måste säga stopp när misstankar om detta missbruk uppdagas.

Att ta hit 7 olika tjejer är ju liksom nog för att man skall förstå vad det handlar om.

Det blir ju till ett problem för oss andra också. Inte minst för de lurade tjejer som blir desperata och gör vad som helst för att stanna i Sverige eller få ihop en slant att skicka hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner till flera fall av att en o samma gubb jävel tar hitt dom 2-3 mån sen en ny efter ca3mån o det finns flera på detta forum som gör det så snart hänger jag ut dom på nättet med bild dom flesta kommer från g-borg o stockh

Link to comment
Dela på andra sajter

Small and stinky

Jag känner till flera fall av att en o samma gubb jävel tar hitt dom 2-3 mån sen en ny efter ca3mån o det finns flera på detta forum som gör det så snart hänger jag ut dom på nättet med bild dom flesta kommer från g-borg o stockh

Tuff man du är då, vilket jag fördomsfullt antar att du är.

Ist för att hänga ut en person du "känner till" ta det face to face med vederbörande istället.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

"Nu får du väl ändå kamma dig lite lilla Neil.

För det första har jag MÅNGA vänner av utländsk härkomst.

Om du bara visste vad dom tycker om sina egna landsmän då skulle du bli mörkrädd.

Det är dom som är rasisterna inte jag eller flertalet av svenska folket.

Sedan kanske du skall tänka efter lite innan du direkt ger minus karma hela tiden.

Dina komentarer är ente alltid helt rumsrena heller.

Over and out.

Mr Phimai"

Att invandrargrupper ibland hyser rasistiska åsikter håller jag med om och att svenskar generellt är tämligen toleranta håller jag också med om. Jag tror dock att min hasip/hasip grabb mår bäst i ett mångkulturellt samhälle där alla är välkomna. Jag har tydligen som du många vänner med invandrarbakgrund och min uppfattning är att de allra flesta invandrarna sköter sig på bästa möjliga sätt. De problem som finns har oftast ingenting att göra med deras kulturella bakgrund utan problemen skapas oftast i de socio-ekonomiska förrhållanden som de lever i. Det finns dock undantag förstås.

Minus-karma får man ta ibland. Har själv tagit imot en del genom åren. Avstängningar är dock tråkigt.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...