Jump to content
IGNORERAD

Thailändska kvinnan!?


TRookie

Recommended Posts

Nää usch, men en god natt vill jag tillönska er alla...

Det var tråkigt sagt. men inte det jag menade innan.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • TRookie

    20

  • Baa

    10

  • ban99arne

    9

  • gst

    9

Mest aktiva i denna tråd

Nää usch, men en god natt vill jag tillönska er alla...

Äh, kom igen nu. Nu är det förkrök inför julen jul! Man måste ju komma i form till den stora dagen! :)

Inget mer jobb detta året! Tjåck dii ta mig fan!

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, förklara? Varför säger dom så?

Därför att de vill ha en kvinna som inte ställer några krav. En kvinna som passar upp dem hela tiden, sköter all städning och all matlagning och alla annan markservice.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Därför att de vill ha en kvinna som inte ställer några krav. En kvinna som passar upp dem hela tiden, sköter all städning och all matlagning och alla annan markservice.

/GSt

Då kan jag andas ut.

Det är i alla fall inte min fru dom är ute efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara så enkelt att män som inte nöjer sig med en vanlig svensk kvinna är överrepresenterade i thai - svenskförhållanden?

Herr Chang har talat.

Je ne regrette rien :love::brunett:

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att de vill ha en kvinna som inte ställer några krav. En kvinna som passar upp dem hela tiden, sköter all städning och all matlagning och alla annan markservice.

/GSt

Ska vi byta? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att de vill ha en kvinna som inte ställer några krav. En kvinna som passar upp dem hela tiden, sköter all städning och all matlagning och alla annan markservice.

/GSt

Hur fan kan du bedöma andra efter dig själv??

Du måste vara bra fördomsfull eller totalt korkad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan kan du bedöma andra efter dig själv??

Du måste vara bra fördomsfull eller totalt korkad.

Jag säger att många svenska män vill ha en sådan kvinna, dvs inte jag. Beskrivningen stämmer helt enkelt inte in på min fru. Men med tanke på att många män vill ha en fru enligt denna beskrivning, är jag inte förvånad om det går åt pipan så småningom. Sådan krav skulle de aldrig kunna ställa på en svensk kvinna. Varför inte behandla de thailändska kvinnorna på samma sätt som en svensk kvinna?

Jag hade aldrig tänkt mig en thailändsk kvinna, det råkade bara bli en sådan jag blev kär i, och det hade inget att göra med att hon var thailändska, snarare fick detta mig att bli mer tveksam. Har dock aldrig varit så lyckligt som nu :)

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger att många svenska män vill ha en sådan kvinna, dvs inte jag. Beskrivningen stämmer helt enkelt inte in på min fru. Men med tanke på att många män vill ha en fru enligt denna beskrivning, är jag inte förvånad om det går åt pipan så småningom. Sådan krav skulle de aldrig kunna ställa på en svensk kvinna. Varför inte behandla de thailändska kvinnorna på samma sätt som en svensk kvinna?

Jag hade aldrig tänkt mig en thailändsk kvinna, det råkade bara bli en sådan jag blev kär i, och det hade inget att göra med att hon var thailändska, snarare fick detta mig att bli mer tveksam. Har dock aldrig varit så lyckligt som nu :)

/GSt

Så du har hittat en fru som sköter din markservice då??I vårt förhållande är det jag som sköter den och det funkar det oxå(här är det jag som är kärringen)Jag har ett eget förkläde oxå :crazy: Frugan skulle aldrig acceptera att hon skulle sköta sånt när jag går hemma och drar hela dagarna men så har hon skinn på näsan oxå+att hon har en egen vilja :ok: När hon nyligen var på besök i sitt hemland en månad så var längtan efter henne stor från både mig och grabben,så när hon kom hem så fick vi verkligen visa henne vad hon betyder för oss.Hon har knappt behövt gå upp ur viloläget än,men det är hon värd vår lilla guldklimp.Mvh Måne med son

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du har hittat en fru som sköter din markservice då??I vårt förhållande är det jag som sköter den och det funkar det oxå(här är det jag som är kärringen)Jag har ett eget förkläde oxå :crazy: Frugan skulle aldrig acceptera att hon skulle sköta sånt när jag går hemma och drar hela dagarna men så har hon skinn på näsan oxå+att hon har en egen vilja :ok: När hon nyligen var på besök i sitt hemland en månad så var längtan efter henne stor från både mig och grabben,så när hon kom hem så fick vi verkligen visa henne vad hon betyder för oss.Hon har knappt behövt gå upp ur viloläget än,men det är hon värd vår lilla guldklimp.Mvh Måne med son

Jag skriver ju att jag inte har ett sådant förhållande. Jag räknar inte med att hon skall sköta markservicen. Visserligen städar hon nog mer än mig för tillfället, men jag deltar och sköter mest av matlagningen. Jag skulle inte vilja ha ett förhållande där jag blir upppassad hela tiden, har blivit för gammal för det. Det räckte när mamma gjorde det när man var liten :)

Ingen skulle väl räkna med att en svensk kvinna skulle sköta all markservice, varför då räkna med att en thailändsk kvinna skulle göra det.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver ju att jag inte har ett sådant förhållande. Jag räknar inte med att hon skall sköta markservicen. Visserligen städar hon nog mer än mig för tillfället, men jag deltar och sköter mest av matlagningen. Jag skulle inte vilja ha ett förhållande där jag blir upppassad hela tiden, har blivit för gammal för det. Det räckte när mamma gjorde det när man var liten :)

Ingen skulle väl räkna med att en svensk kvinna skulle sköta all markservice, varför då räkna med att en thailändsk kvinna skulle göra det.

/GSt

Det låter som du skulle kunna gifta dig med en svensk kvinna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä ingenting är som ett traditionellt svenskt förhållande där mannen städar och lagar mat samtidigt som kvinnan mekar med bilen och byter däck :crazy:

Det är väl upp till var och en hur man har hemma utan att någon skall komma med pekpinnar!

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter som du skulle kunna gifta dig med en svensk kvinna?

Spelar väl ingen roll var kvinnan kommer ifrån? Man gifter sig väl med dn man älskar :)

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter som du skulle kunna gifta dig med en svensk kvinna?

Är det något fel med att gifta sig med en svensk kvinna?

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det något fel med att gifta sig med en svensk kvinna?

Rock on!

Ja om man inte älskar henne... Annars kan det nog vara rätt! :D

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...