svampen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 NO1! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_XVIFSM1tEQ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Som någon skrev; One of the few women who show that women CAN and DO know how to rock! Joan Jett - I hate myself for lovin´ you. Kräma på volym och basreglaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Som någon skrev; One of the few women who show that women CAN and DO know how to rock! Joan Jett - I hate myself for lovin´ you. Kräma på volym och basreglaget. Bra drag på henne fortfarande, hon var förband till Green Day i Göteborg för ett par år sedan. Tillhör en av de få kvinnorna som har blivet vackrare med åren men det kanske är för att hon inte "nyttjar" män? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd September 18, 2012 Dela Inlagd September 18, 2012 Korea disco. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 18, 2012 Dela Inlagd September 18, 2012 Min fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 18, 2012 Dela Inlagd September 18, 2012 Fläkten på datorn och nån helt oviktig fotbollsmatch på TV, 10 meter bort i köket... Tänk att TV6 sänkt sig så lågt... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Freda för mig Lite 5.2 or å lite musik Hellvete va bra jag mår http://youtu.be/6g5LgPrJm3o När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Min Fru! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Tar en till för di frällste http://youtu.be/DS9tmj7LYE8 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Ger fan i smailysana http://youtu.be/eIgn4lLW7zI När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Nu ökar jag http://youtu.be/5PSGhuT_gCk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Hörde en go låt på radion idag, Black Heart med StooShe (lyckades inte länka från tapa) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 En ny Grymm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Världens bästa band! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 En 67 åring och en 63 åring När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 En 67 åring och en 63 åring Ja Lillen det ä Bra jag lyssnar på Kantarell just nu? Hoppas allt ä Gött Gubben!!!!! Mvh Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Fick den här på hjärnan tack vare reklamen åter igen tack Luciano Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Jag lyssnar på Rapport gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Owe Törnqvist Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Ja Lillen det ä Bra jag lyssnar på Kantarell just nu? Hoppas allt ä Gött Gubben!!!!! Mvh Svamp allt ok hällsa darlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu