bond1 Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 En av de bättre musikvideon som gjordes när det var nytt att marknadsföra sina låtar med video. Jag tycker att den är väldig kul och musiken har ju blivit en klassiker numera. David Lee Roth - Just A Gigolo //Singha711 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Och för de som inte vet bättre kommer det bästa av det bästa: The Who - The Punk and the Godfather Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Ok, vi kör lite musikkunskap, snabbt. The Who - Världens bästa rockgrupp Rolling Stones - Näst världens bästa rockgrupp Ok, vi låter det vara så. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 (ändrad) Ok, vi kör lite musikkunskap, snabbt. The Who - Världens bästa rockgrupp Rolling Stones - Näst världens bästa rockgrupp Ok, vi låter det vara så. Ja man blir så entusiastiska när man är ett gammalt fan Ändrades Juli 22, 2012 av bond1 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Rockklassiker.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Lite musik från Tumba... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 (ändrad) Ännu en bra coproduktion av kända musikcelebriteter som går under huden och rakt ner till högerfoten. SOLOMON BURKE & ZUCCHERO: "Diavolo In Me": http://www.youtube.com/watch?v=hG93DhbExJM //Singha711 Ändrades Juli 22, 2012 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 The Dead... jäkligt nära eargasm.. bara öppna ett webbfönster extra o köra på o ha musiken tuben där o surfa på den andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2012 Dela Inlagd Juli 24, 2012 Mina favo Jhon 67 Bruce 63 http://youtu.be/iQqHzPzQsMg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 24, 2012 Dela Inlagd Juli 24, 2012 Def Leppard - No no no Från albumet High 'N' Dry (1981), i mitt tycke deras klart bästa album. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 24, 2012 Dela Inlagd Juli 24, 2012 (ändrad) Lite klassiskt Maiden med Paul Di'Anno på sång! Ändrades Juli 24, 2012 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 En riktigt god god country-blues-soul låt: Etta James - The Rock //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 När jag kom hem poppar frun Ultima Thule för fulla muggar här hemma, skönt gung i låtarna utan att det behöver betyda att man är rasist eller att texten är rasistisk. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Dolores O´Riordan-The Cranberries-Zombie... http://www.youtube.com/watch?v=2ZJHZLFCwjE Fortfarande efter så många år är det en grym jävla låt och en viktig text! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 D-A-D, ett jävligt grymt liveband från Danmark. Basisten hade länge en flickvän i Helsingborg och de körde ofta uppvärminingspelningar inför turneér och "hemliga" gig på små klubbar och konsertlokaler i staden, legendariska... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 När jag kom hem blev det Elvis Presley – Suspicious Minds med mera För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Lite folkmusik så här på kvällskvisten... http://www.youtube.com/watch?v=1--RR_yG0KA&feature=related "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 (ändrad) Thåström. Senast i denna vackra aria... Gud e fascist Gud e rasist För gud gillar inte fattiga O gud gillar inte svartingar O inte fan gillar han dej Han har glömt dig för länge sen Häng gud... Gud e egoist Gud javisst Med präster o påvar har han lurat miljoner Med bibeln har han skapat traditioner Har han några känslor för nån O förresten är det en han eller hon Häng gud... Ändrades Juli 28, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Gillar nog bara en låt med The Cranberries fast den här gillar jag å andra sidan desto mer. Snygg video dessutom. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Purple Rain, men inte med Prince utan med Etta James: http://www.youtube.com/watch?v=9bQCV14Yng4 //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Idag är det Funky Heavy Blues. Mike Zito - Hollywood: 12 Hollywood.mp3 //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Och en till: Steven Seagal - Somewhere In Between //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Tystnaden. Eftersom att varken Dam eller "ungdjävlar" har vaknat. Gäller att njuta för var sekund för snart vaknar de och då är det slut på friden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 (ändrad) Väntar på att hustrun skall bli klar med en uppsats som skall lämnas in idag. Därefter vill jag åka och käka lunch på ett kul ställe som i folkmun kallas "Chiang Mai Beach", en gammal vattenreservoar som gjorts om till rekeationsområde. Ligger i utkanten av stan utmed stadsberget Doi Suthep. ops,,,,fel tråd Ändrades Juli 29, 2012 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 (ändrad) Och en till: Steven Seagal - Somewhere In Between //Singha711 Jag hade ingen aning om att min favoritskådis spelat in musik och efter att ha lyssnat på låten så undrar jag varför han gjorde det, sicken skitlåt. Jag vill se och höra Steven så här: http://youtu.be/BmzyaOMQ5go Ändrades Juli 29, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu