Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Guest Oregistrerad knasen

Best of Metallica

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja här gäller järnet :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Är det inte något speciellt med banjo? Riktigt medryckande skönt westerngung! Yee Haa!

post-6637-0-41047600-1311189927_thumb.jp

:-)

Dela på andra sajter

Hittade ett band från 1986 Där hörde jag bla. Elvis P Readdy Teddy 1956 Min först Ep Fick den av en Jazz dåre som ej uppskatde bra musik The Sounds INC. Light Cavallery Rithchie Family American generation 1978 The Slade Block Buster The Queen Deth on 2 Legs Sylvié Vartan på Le Olympic Cést bon de vous voir ( Bad moon rising ) 1972 Shu-Bi-Dua Låten heter något annat Men texten är Danmark er et dejligt land Lam Morison Purple Haze

Offe

Ändrades av Offe1609
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Är det inte något speciellt med banjo? Riktigt medryckande skönt westerngung! Yee Haa!

post-6637-0-41047600-1311189927_thumb.jp

:-)

De som vet säger att banjomästarna har syskon som föräldrar.

Dela på andra sajter

SuperHeavy / Miracle Worker music.gif

Mvh

Skibi

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

favorit :pray2: Roligt å se hur en kanonlåt blir till

l

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En till .Hemmaplan för dessa 60+are

l Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Säger bara oj oj oj :preved::heat::dance::download::dance: :dance: :heat:

http://youtu.be/5PSGhuT_gCk

Dela på andra sajter

Jag har fått "Comment te dire adieu"¨på hjärnan. Började tom hmma lite halvhögt på den på jobbet igår men det varade bara några sekunder som tur var.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Avregistrerad clion

Goinge

n

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Goinge

n

72 år 555 :thumbsup::ahh:

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...