Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Den är grym :great:

Lyssnar man med hörlurar så är det ståpäls ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Inte konstigt att man blir sugen på att utforska mer om asiatiska tjejer efter att ha sett detta (Visserligen är hon från asiens östra utpost men ändå..)

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Dags att dansa lite grand. Take it away, M.A!

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Billy Idol och Slash;

Neeeeeeeeej.. Bort med Slash skräniga guitar.. Det är inte Axl Rose´s skräniga röst han spelar till nu.. Nä Billy ska ackompanjeras av Steve Stevens och ingen annan..

Dela på andra sajter

Neeeeeeeeej.. Bort med Slash skräniga guitar.. Det är inte Axl Rose´s skräniga röst han spelar till nu.. Nä Billy ska ackompanjeras av Steve Stevens och ingen annan..

Instämmer Steve Stevens är en grymt bra gitarrist. :dance1:

Fast orsaken till mitt inlägg var att jag hade ett tema - "inressanta konstellationer".

Här är några andra intressanta konstellationer;

Dela på andra sajter

Sorry Fisken :wai: Hade ingen koll på dina intressanta konstellationer.. Här får du en med Micheal Jackson och Steve Stevens.. :dance1:

Dela på andra sajter

Snacka om grym Filipinska

* I'm 100% Filipina.

* Not vocally trained. :]

* 22 years old.

http://www.youtube.com/watch?v=-ZeXKWKusJ0

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Regnandet på husvagnstaket, vattenkokaren, tv:n och en nyligen lagt brakskit.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Eye Candies, ett nytt tjejband som dykt upp. Musikaliskt inte speciellt imponerande, trots det tycker jag att de är sevärda... :whistle:

post-7567-0-84414700-1288364961_thumb.jp

Ändrades av Fisken
Dela på andra sajter

En aning otippat sista spåret från Håkan Hellströms senaste skiva. Om och om igen. Låter nästan som om George Harrison

sitter där uppe i sin himmel och spelar med och när Håkan drar de sista raderna sjunger han nog f-n vackrare än någon

annan svensk artist gjort innan.

"Jag tror

När vi går genom tiden

Att allt det bästa

Inte hänt än

Ljug för mig, ljug för mig"

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Här är en bra grupp som tyvär la ned verksamheten. Sångaren/gitarrist är en gammal bekant som man ej träffat på bra många år nu.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...