Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 I´m ready to go anywhere, i`m ready for to fade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Days of Pearly Spencer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Okontshen poot..Mustalaiset eivät koskaan muutu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Jugoslovenka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Den är grym Lyssnar man med hörlurar så är det ståpäls “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Inte konstigt att man blir sugen på att utforska mer om asiatiska tjejer efter att ha sett detta (Visserligen är hon från asiens östra utpost men ändå..) "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Dags att dansa lite grand. Take it away, M.A! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Några 70-talare, bästa årtiondet för musik tycker jag. http://www.youtube.com/watch?v=VLsw668PVyY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Billy Idol och Slash; Neeeeeeeeej.. Bort med Slash skräniga guitar.. Det är inte Axl Rose´s skräniga röst han spelar till nu.. Nä Billy ska ackompanjeras av Steve Stevens och ingen annan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Neeeeeeeeej.. Bort med Slash skräniga guitar.. Det är inte Axl Rose´s skräniga röst han spelar till nu.. Nä Billy ska ackompanjeras av Steve Stevens och ingen annan.. Instämmer Steve Stevens är en grymt bra gitarrist. Fast orsaken till mitt inlägg var att jag hade ett tema - "inressanta konstellationer". Här är några andra intressanta konstellationer; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Sorry Fisken Hade ingen koll på dina intressanta konstellationer.. Här får du en med Micheal Jackson och Steve Stevens.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bobbo Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Snacka om grym Filipinska * I'm 100% Filipina. * Not vocally trained. :] * 22 years old. http://www.youtube.com/watch?v=-ZeXKWKusJ0 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 28, 2010 Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 28, 2010 Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Regnandet på husvagnstaket, vattenkokaren, tv:n och en nyligen lagt brakskit. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 28, 2010 Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 28, 2010 Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 James Williamson fyller år idag. Vi firar honom med ett av hans mästerverk; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 (ändrad) Eye Candies, ett nytt tjejband som dykt upp. Musikaliskt inte speciellt imponerande, trots det tycker jag att de är sevärda... Ändrades Oktober 29, 2010 av Fisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 (ändrad) En aning otippat sista spåret från Håkan Hellströms senaste skiva. Om och om igen. Låter nästan som om George Harrison sitter där uppe i sin himmel och spelar med och när Håkan drar de sista raderna sjunger han nog f-n vackrare än någon annan svensk artist gjort innan. "Jag tror När vi går genom tiden Att allt det bästa Inte hänt än Ljug för mig, ljug för mig" Ändrades Oktober 29, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Purfärskt ifrån Eric Prydz! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Här är en bra grupp som tyvär la ned verksamheten. Sångaren/gitarrist är en gammal bekant som man ej träffat på bra många år nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=u2RKJCBSHlc CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu