Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

andrejsdenruskige

Andres Segovias Julsånger med Jockmokks Jocke på banjo

Dela på andra sajter

Kenneth4618

wink.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Grannens renovering...

Samt noterar att det regnar utanför, vad fan hände med solen och det sköna vädret i helgen?

Tror jag får försöka locka tillbaka det och stänga ute oljudet från grannen med följande trudelutt...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Bauhaus reklam???

Vete fan, men det är ju så att man saknar ett hotell med sju dörrar just nu. Min jetlagsömn kräver vila...

http://www.youtube.com/watch?v=9Bo3ualPybs

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Grymmaste Europe låten.

Annars för mycket pudelrock för mig

Dela på andra sajter

Jag lyssnar som oftast på...

Kylfläktarna i mina halvgamla "Lapptoppar" AC´n låter lite den med :crazy:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Grymmaste Europe låten.

Annars för mycket pudelrock för mig

Har själv lite svårt för Europe men det är inte utan att de har en del pärlor, men min absoluta favorit är denna...

Kanske för att låten handlar om min ungdomsidol?

Ändrades av MaiChai

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Just nu lyssnar jag på

Gigi D' Agostino: Blablabla

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Vete fan, men det är ju så att man saknar ett hotell med sju dörrar just nu. Min jetlagsömn kräver vila...

http://www.youtube.com/watch?v=9Bo3ualPybs

Hade aldrig hört den förut, helt klart ett grymt stycke musik! :great:

Annars håller jag med ruskanders om pudelrock...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Har själv lite svårt för Europe men det är inte utan att de har en del pärlor, men min absoluta favorit är denna...

Kanske för att låten handlar om min ungdomsidol?

Så din ungdomsidol är hans farsa? ;)

Får man sin son att skriva och sjunga sådär kan man känna sig nöjd, mycket nöjd :wai:

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Så din ungdomsidol är hans farsa? ;)

Får man sin son att skriva och sjunga sådär kan man känna sig nöjd, mycket nöjd :wai:

MVH Tommy

Visserligen har nog Phil Lynott ett och annat barn "på bygden" men Jocke Larsson är förmodligen inte en av dem...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...