Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

Radio Kanon Fm från Kalmar med hyfsad internetuppkoppling till nordöstra Thailand

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Avregistrerad clion

jag å joel ska köra lite springsteen nu klirren står sval å skön :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Eftersom gumman är på jobbet å dottern på fritids så lyssnar jag på och njuter av tystnadenwhistle.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

http://www.youtube.com/watch?v=EiAMPFmd7ps

55555 ha det gör inte jag fult ös me joel

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Denna stora 80-talshit med Hall & Oates har väl de flesta hört. Själv ser jag dock andra bilder för mitt

inre när jag hör den än de videon visar. Bl a ett gäng upp över öronen förälskade barrövar var och en med

en flarra Sang Sum framför sig nickandes i takt till musiken samtidigt som de skrålar med i refrängen.

"Åh åh there she comes. She´s a maneater". Tjejen de alla spanar in bakom disken är en skitsnygg catoey.

Men alla är för packade för att bry sig om vilken könstillhörighet bombnedslaget råkar ha...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Shadows eller Spotnics?????

http://www.youtube.com/watch?v=OlFdWX8SkV4

:whistle: gubben :clapping::rolleyes:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Tja, lite så här mot morgonkvisten så sitter aldrig, The Faceless fel!

Låter nog skit för er, men vilka musiker!

http://www.youtube.com/watch?v=EcxQE-osYqk

Du hade rätt, det lät för jävligt och vilka musiker? :na::D

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Tycker denna är rätt rolig

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Ja den var definitivt värt ett +.

MVH BanFang

Visst e den bra.en av de bättre svenska låt författarna

Mvh Baabar preved.gif

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...