Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 äch När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 märks de att jag e inne på trean nu hehe slinter på knapparna men jag kan göra vad jag vill ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Kyparen Dolda kameran måste ha lite roligt också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 dolda kameran 2 en annan på samma tema När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2009 Best Symphonic Metal Bands / Songs pt.3 När man lyssnar på detta undrar man om Bach, Beethoven, Mozart och dom andra snubbarna hade varit rockers om dom levt idag? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2009 Nu rockar det ordentligt member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Juni 2, 2009 Dela Inlagd Juni 2, 2009 Hejs. Jag lyssnar på denna just nu. Hejsvejs Mr Lumberjack DP14 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Juni 2, 2009 Dela Inlagd Juni 2, 2009 Hejs. Och här kommer en med samma sångare som ovan nämligen Graham Bonnet. Hejsvejs Mr Lumberjack DP14 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2009 Hörde en kul grej om Angus Young på radion idag... han är så kort att benen syns på passfotot Acdc - Thunderstruck - Angus Young - (Live Donnington) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2009 Har börjat värma upp inför Slottsskogen på söndag, ryktas om att jag skall få träffa en del andra forumsmedlemmar redan på lördagen member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Bli inte för full bara Dead Kennedys - Too Drunk To Fuck "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 http://www.radioguid...ge/p4-stockholm Tennis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Dead Kennedys,vilken dynga Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Lasse Tennader - Rötter Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Lasse Tennader - Rötter Oh nej! Flashback från min traumatiska progguppväxt. Här är en till:Nationalteatern - Barn av vår tid http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Japp då var det dags igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Lady Gaga :Poker Face & Katy Perry - I Kissed A Girl exitos 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Jag avslutar gbg punk med Abstrakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Jag avslutar gbg punk med Abstrakt. Oavsett om det var punk eller progg så var GBG nr:1 member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Dire Straits Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Lite fjollträskpunk... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 JAPP. Nu bryter jag trenden och återknyter till thai musik och företrädesvis till Lukthung. Min dotter vill att jag berättar handlingen i denna vcd. Jag berättar om henne och honom som är åtskilda, hon jobbar i bkk, han på ett bygge. Hon ringer till honom och han säger att han mår bra och har ätit bra. Hon äter ensam och saknar honom, ringer och frågar om allt är bra. Han har problem med chefen osv. Sen möts dom och äter tillsammans och allt är bra tillslut. Tai Oratai - Gin Kow Reu Young Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Snart så! Thailand Issan Music http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2009 dags för lite soca? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Schyssta lökar där Farang Här är ett par från fiskebyn. Känner igen låten men har ingen aning om vem som sjunger. Big boobs thai lady dancing in Soi 6, Pattaya. (5-2007) "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu