Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Denna dam från sörlandet behöver inte lära sig spele på gitarren nått mera!

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Lite nytt från Uriah Heep! Två av orginalen lever fortfarande!

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Guest Fredman

Alabama 3 har gjort så mycket mer än musiken till Sopranos men visst är den bra!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Var på en trevlig fest i lördags. Jubilaren hade tagit dit ett band som körde irländsk folkmusik. Hade nästan glömt bort hur bra det kan vara.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vacker som en dag ochsjunger som en ängel

 

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-03-10 at 16:36, skrev Fredman:

Var på en trevlig fest i lördags. Jubilaren hade tagit dit ett band som körde irländsk folkmusik. Hade nästan glömt bort hur bra det kan vara.

 

 

 

2 timmar sedan, skrev Risifrutti:

Så vackert så man blir tårögd.

 

 

 

 

Är antagligen få som rent tekniskt sjunger sämre än Shane MacGowan men det funkar ju 😉 Otroligt att hanfortfarande lever fö.

Om nu inget hänt när detta skrivs... Då var jojken vackrare i så fall, ja tom nästan att man blev tårögd speciellt med den inramningen.

Kom i och med personlig sångstil och tårögd att tänka på Olle Ljungström som som jag och en fb-kontakt enades om, utan att ha

tänkt efter så länge, var Sveriges genom tiderna bästa manliga artist tillsammans med Thåström. Jag kom inte på så många andra just då.

Denna låt som kanske inte är en av hans mest spelade kan nog vara en av de vackraste låtarna som framförts på svenska ❤️ 

 

Jag kunde krupit över alper

Jag kunde svalt en ocean

För att vara först i dina tankar

Att det var jag

Och inte han

 

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
9 minuter sedan, skrev edvardpop:

 

 

 

Är antagligen få som rent tekniskt sjunger sämre än Shane MacGowan men det funkar ju 😉 Otroligt att han

fortfarande lever. Om nu inget hänt när detta skrivs... Då var jojken vackrare i så fall, ja tom nästan att man

blev tårögd speciellt med den inramningen. Kom i och med personlig sångstil och tårögd att tänka på

Olle Ljungströmsom som jag och en fb-kontakt enades om, utan att ha tänkt efter så länge, var Sveriges genom

tiderna bästa manliga artist tillsammans med Thåström. Jag kom inte på så många andra just då.

Denna låt som kanske inte är en av hans mest spelade kan nog vara en av de vackraste låtarna som

framförts på svenska ❤️ 

 

 

Jag kunde krupit över alper

Jag kunde svalt en ocean

För att vara först i dina tankar

Att det var jag

Och inte han

 

 

 

Olle Ljungström är absolut en av de största. Gillat honom sedan han var med i Reeperbahn. Min favorit är nog ”Jag spelar vanlig” som beskriver hans leverne i mångt och mycket. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Age is nothing but a number. Det är de här grabbarna ett bevis på. Fortfarande nyfikna och vitala.

Ron som förhoppningsvis fyller 78 bast senare i år och Russel som blir 75. Otroligt 🙂 

Cate Blanchett i gul kostym dansar till musiken.

 

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...