Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Quote Skrattade så tårarna sprutade när jag hörde den Det gjorde jag oxå.. Innan jag fick skäll av grannarna som är politiskt korrekta. Sossar som lever kvar på Palmes tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 THAI ANTHEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 låten e grym ju And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 29, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2009 Just nu lyssnar jag på en skön live-version av Know your enemy Green Day Know Your Enemy live at the Uptown club in Oakland (HQ) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zimmerman Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 Oh Mercy -04 Ring Them Bells Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 Punk från Göteborg med Slobobans undergång här i en spelning från Errols 1986. Och bröderna Hassling här i tidigare nämnda band som har en liten pratstund med sköne Gunnar Danielsson i tvprogrammet Guldslipsen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 JOHN FOGERTY & KEITH URBAN - CENTERFIELD JOHN FOGERTY & KEITH URBAN - CENTERFIELD Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Går igenom sånt man minns från förr. Och... Tears from the moon - dj Tiesto Två mycket sköna låtar. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Vi fortsätter på göteborgs punk elit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 En till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2009 Quote Vi fortsätter på göteborgs punk elit. GBG hade mycket bra punk på 70:talet member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Mer hård musik från Sveriges framstjärt. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Vad hade fjollträsk att komma med under den där punkvågen. Ebba Grön bl a...Musiken i just denna version är inte så hård men texten... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2009 Quote Vad hade fjollträsk att komma med under den där punkvågen. Ebba Grön bl a...Musiken i just denna version är inte så hård men texten... grön- häng gud Den är något bättre utan kyrko-orgeln member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Quote Den är något bättre utan kyrko-orgeln Håller med. Synd att dem inte tog med sig sina instrument in i kyrkan Ett gäng till från huvudstan. KSMB även kallade Kurt Sunes med Berit/K*ken står mellan benen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Honken,trots min aktningsvärda ålder 50+ så tycker jag att denna musik är störtskön.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 En anna klassiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Freddie Wadling där ja. Det är en go göbbe från Götet det! Mannen med den mäktiga rösten är vad jag hört ett stort fan av skräckfilm. Här i Blue for Two där inte bara låten är ganska underlig utan även videon "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Ja den gubben har man träffat på. Speciellt på alla svartklubbar som fanns i haga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Då tar vi ett Töreboda band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Apropå Freddie. Senast jag såg han uppträda så var det just med den där Liket Lever klassikern "levande begravd" då han var gäst på en Soundtrack of our lives spelning. Föredrar annars Ebbots gamla band Union Carbide Productions och dem var ju från, ja så var vi tillbaks där igen...från Göteborg. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Nu blåser vi ut ljusen stolta stad...(Tennander) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 tillsammans med en gin sweppes ledig i dag o ensam högsta volym När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 eller denna Bruce Springsteen - Tougher than the rest När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 denna sitter bra också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu