Thaiger 2,839 Posted April 7 Share Posted April 7 On 2021-03-27 at 23:21, skrev edvardpop: Skön låt! Sett finnarna några gånger bla i London 2009. Asko Keränen i 22-Pistepirkko tog bilden efter att jag köpt en fin t-shirt av honom Nyckelpigorna är bra. 1 Quote Link to post
Thaiger 2,839 Posted April 7 Share Posted April 7 16 timmar sedan, skrev Thaiger: Nyckelpigorna är bra. Så bröderna är sams igen. 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 7 Share Posted April 7 (edited) Skönt med LillLördag Edited April 7 by Nakhon Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 7 Share Posted April 7 Perfekt insomningsmusik för er som skall upp till jobbet i morron bitti. Kör nu ett gäng favoriter. Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 7 Share Posted April 7 För er som kan vara uppe inatt. Strålande natt dessutom. 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 7 Share Posted April 7 Natten blir såklart ej fullkomlig utan denna Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 8 Share Posted April 8 2 minuter sedan, skrev Nakhon: Om det finns någon här på forumet som var med på konserten i Italien så får du gärna höra av dig till mig! Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 8 Share Posted April 8 Rosalia går det inte att tröttna på. Lite Geaffelstein på det, så är det fulländat. Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 8 Share Posted April 8 Full likt en kastrull även vi detta tillfälle förmodligen. Jag är tacksam för den korta tid Fred delgav oss allmänhet. Sicket geni han var. Jag är mäkta imponerad. 1 Quote Link to post
Nakhon 23,460 Posted April 8 Share Posted April 8 Spela Shoreline , har jag fått höra i evigheter. Fantastisk låt. Tidlös. Quote Link to post
Recommended Posts