Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Vila i frid.

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Birth, love and death: the only reasons to get dressed up.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Såg just att det var 40 år sedan The Clash släppte London Calling. Såg dem 1980 på Eriksdalshallen som jag tror var enda gången men man minns ju inte allt ifrån slutet på 70-talet. Idag skulle man nog kalla det gladpop istället för punk.

Dela på andra sajter

Såg just att det var 40 år sedan The Clash släppte London Calling. Såg dem 1980 på Eriksdalshallen som jag tror var enda gången men man minns ju inte allt ifrån slutet på 70-talet. Idag skulle man nog kalla det gladpop istället för punk.

Såg dom på Olympen i Lund minns inte om det var 80 eller 81. Djupt besviken på konserten då de bara spelade ett par låtar från London Calling som jag tycker är kanon.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

Guest Matilda

Denna thailändska sång gillar jag. Kan tänka mig att de flesta hört den, Förknippar den med Udon Thani. 🤪

Dela på andra sajter

Guest Matilda
12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Detta lyssnar jag på nu

Den  låten gå oavbrutet i min mobil 😃 Älskar den 😍

Dela på andra sajter

Riktigt snygg scen med Crime & the City Solution i Himmel över Berlin som årets nobelpristagare i litteratur Peter Handke skrivit manus

till ihop med Wim Wenders. Solveig Dommartin som här dansar inlevelsefullt vid sidan om lärde sig cirkusakrobati inför sin roll i filmen. 

Ofta högt upp i luften i en trapets utan att använda sig av nån stuntkvinna. Tyvärr avled hon endast 45 år gammal i en hjärtattack.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

On 2019-12-15 at 19:20, skrev John Khonken:

Detta lyssnar jag på nu

😃 Kul och lite överraskande. Har för mig jag lade in den här för några veckor sedan om jag inte minns fel. Tror faktiskt jag föredrar

Pulp framför Oasis eller Blur när det kommer till indiepop. "This is hardcore" skulle antagligen finnas med på en 10 i topp lista(om jag 

sammanställde en sådan) över de bästa låtarna som någonsin gjorts. Videon går inte av för hackor heller.

Ändrades av edvardpop

Dela på andra sajter

Lyssnar på Irländare.

Häftigt.

mvh

biker

Lägger till denna

Ändrades av biker
Dela på andra sajter

I På spåret i kväll. Tyvärr var inte Madness där😉

Dela på andra sajter

För oss som kan njuta av olika sorters musik! I Göteborg så kan varje unge detta musik stycke!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Guest Matilda

Nästan som att länka en Kent låt på flashback. Alla känner till den. Minnen från första resan...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...