gubben4906 Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Visst är han häftig Ax´l Rose Guns N' Roses - Knockin' on Heaven's Door (Argentina, 1992) Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Jag har kört denna sång tidigare men inte med rörliga bilder på Fred Åkerströms vackra dotter Cajsa Stina Åkerström - Av Längtan Till Dig (Live Sången Är Måste bara köra pappa Fred Åkerström oxå gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Gubben mycket bra låtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Från 82 B-52's Planet Claire 1982 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Och lite fån scorpions Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 En till Scorpions - Holiday Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 En goding till med Scorpions Scorpions -Wind Of Change (Acoustic version) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2009 Scorpions har gjort många underbara rockballader Gurkan. Bryter av med en brud som söp ihjäl sig alldeles för tidigt och som hade världens röst. Janis Joplin - Me and Bobby McGee member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Quote Scorpions har gjort många underbara rockballader Gurkan. Bryter av med en brud som söp ihjäl sig alldeles för tidigt och som hade världens röst. Janis Joplin - Me and Bobby McGee Den är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Early Morning Rain - Peter, Paul and Mary Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Hej Postar några låtar jag gillar. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Isaan Du vet vad som gäller The cops rules.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 COSAS DE LA VIDA -1997- EROS RAMAZZOTTI TINA TURNER official Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Hej Gurkan21 Misstänkte att du skulle gilla den. Ja jag har hållt på LFC och IFK GBG hela livet. Tar några till. John Lennon- "Luck of the Irish" Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Quote Hej Gurkan21 Misstänkte att du skulle gilla den. Ja jag har hållt på LFC och IFK GBG hela livet. Tar några till.John Lennon- "Luck of the Irish" Mvh Isan Lover Torbjörn Nilsson..ja det var en lirare det... han skulle nästan ha platsat i sveriges bästa gäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Quote Scorpions har gjort många underbara rockballader Gurkan. Bryter av med en brud som söp ihjäl sig alldeles för tidigt och som hade världens röst. Janis Joplin - Me and Bobby McGee Jag har för mig att Janis tog en överdos. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marsupilami Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Taget från Wikipedia om Janis Joplin! "den 4 oktober år 1970 dog hon av en överdos heroin på rum 105, Landmark Motor Hotel, Franklin Avenue, Hollywood" /Marsupilami Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Här kommer några godingar från min ungdom ARIZONA / MARK LINDSAY Donovan - Universal Soldier - 2006 Bob Dylan - Knockin' on Heaven's Door (1976-Hard Rain) gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
namyxes Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Kollade precis på den här filmen, lite överdriven och naiv handling men ändå en lättittad och roande film med BRA musik. Danny Elfman "The Little Things" (Music Video) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Hej igen Gurkan21 Ja Bajen är inte dåliga dom heller, dom har ju alltid spelat en positiv fofboll och gillat lirarna. Kanske någon som gillar det här. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
namyxes Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Ozzy med sin dotter Kelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Måste bara säga ni ska ladda ner Go_Go_Bar-Sexy_Men hahahaah ett skratt för livet tanka det från filemp3.org THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2009 Quote Måste bara säga ni ska ladda ner Go_Go_Bar-Sexy_Men hahahaah ett skratt för livet tanka det från filemp3.org Har laggt den på nerladdning innan HC raderar ditt inlägg Medans jag väntar lyssnar jag på en "klämmig" låt. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Då kör vi lite danskt Wilmer X - Vem Får Nu Se Alla Tårar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Hej igen Gurkan21 Det här kallar jag danskt. Vi er røde, vi er hvide Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu