Oregistrerad Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 17 timmar sedan, skrev Enis: Som cineast så är detta min favorit med The Cure eller vad säger du @Naam kaeng /Enis Jo, den är bra. Måste vara oerhört ovanligt att man blir skjuten till döds under en filminspelning. Annars, när vi ändå pratar filmmusik - så kör jag denna.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 18 timmar sedan, skrev Enis: Som cineast så är detta min favorit med The Cure eller vad säger du @Naam kaeng /Enis Inte hört den tidigare. Från 94 såg jag nu. Har inte lyssnat på plattorna som kom efter Disintegration från 1989 och som jag vill minnas var ganska trist. Här en låt från deras första fullängdare... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 En av deras bästa 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Linda Martell, vilken artist! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Sultans of swing med Leo & Mary = en grym jävla cover! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: Linda Martell, vilken artist! Bra låt. Gissar att du hörde den i Jills veranda, är det så? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 White men can funk... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Just nu är jag inne på sagan om isfolket igen, bok 14 nu En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2018 Dela Inlagd Juli 22, 2018 12 timmar sedan, skrev edvardpop: Bra låt. Gissar att du hörde den i Jills veranda, är det så? Det stämmer bra, hon e åxå grym samt Titiyo, som har kommit tillbaka!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Fullt ös så man kan rensa kolan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Hon e värre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Jag rekommenderar at ni har hörlurarna på så man hör instrumenten Har lyssnat på ett par låtar som Edvard lagt .Han är tydligen ung Ja fattare nada från de skränet Nåväl ja är 69 år och upplevde de roliga tiderna från 1970 och framåt till typ Bruce Ja ja vi lever i olika tidsålder Ha det bra med erat skrän här kommer riktig musik från CCR grundaer Jhon Fhogerty Cledens Gruppen sprack ju på typ 80 talet omkr Men Jhon kör solo nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 On 2018-07-21 at 19:26, skrev edvardpop: En av deras bästa 🙂 Hade en period med synt men tonades ned när Foxx slutade i Ultravox. https://youtu.be/ayx8mn3i8rU Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Okrönt mästare i synt som gick ifrån oss för tidigt, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 (ändrad) Buckethead! Vilken fantastisk gitarrist han är! Lite perspektiv vilken enormt duktig gitarrist han är. När en snubbe som Shawn Lane pratar om en så vet man att man är en fantastisk gitarrist! Lyssna på detta så förstår man hur komplex Buckethead är. Om ni inte vet vem Shawn Lane var! Ja, då fattar ni nada om gitarrister! Paul Gilbert pratar om Shawn Lane. Många erkända gitarrister säger att han är den bästa nånsin. Han var verkligen sinnessjuk på gitarr! R.I.P. Shawn! Andrej och mackan, nåt att tillägga? Ändrades Juli 27, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 On 2018-07-27 at 12:36, skrev clion: Jag rekommenderar at ni har hörlurarna på så man hör instrumenten Har lyssnat på ett par låtar som Edvard lagt .Han är tydligen ung Ja fattare nada från de skränet Nåväl ja är 69 år och upplevde de roliga tiderna från 1970 och framåt till typ Bruce Ja ja vi lever i olika tidsålder Ha det bra med erat skrän här kommer riktig musik från CCR grundaer Jhon Fhogerty Cledens Gruppen sprack ju på typ 80 talet omkr Men Jhon kör solo nu Jag citerade dig för ett par sidor sedan där det framkom att jag inte är så ung fast vem är väl det på detta forum? Vad hände efter dem roliga åren då? Menar Springsteen slog ju igenom 1975, det är 43 år sedan, inget kul som hänt sedan dess musikaliskt sett? Det har hänt en hel del ska du veta. Boards of Canada tex här som man med fördel avnjuter i mysfåtöljen iförd hörlurar. Inget skrän. Bara storslaget och vackert precis som det mesta dem gjort. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Fredman: Hade en period med synt men tonades ned när Foxx slutade i Ultravox. https://youtu.be/ayx8mn3i8rU Osäker på vad för koppling Pet Shop Boys som du citerade från har till Ultravox... Vad det gäller dem senare är jag mest bekant med de låtar då Midge Ure stod vid micken. John Foxx har jag väl nästan bara hört den här med efter han gick solo. Stor favorit inom den synthvåg som växte fram i början av 80-talet 🙂 Ändrades Juli 28, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Big ones must learn to love small ones And small ones must learn to love big ones so Just like the way it should be "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juli 29, 2018 Dela Inlagd Juli 29, 2018 Något som inte har sitt ursprung i 70-talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Grabbarna "spelar" ishokej mot finska landslaget, vart tog puckfan vägen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 On 2018-07-29 at 12:12, skrev Thaiger: Något som inte har sitt ursprung i 70-talet Bra tugg, men är inte dom här från USA? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 On 2018-07-30 at 22:00, skrev audirs2: Bra tugg, men är inte dom här från USA? Nej de är från Japan. Lite off-topic: Jasså du super ensam hemma med bara kallingarna på dig 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu