Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

Kjell Bergqvist som läxar upp skvallerbyttan Tom Hjelte på den tiden då denne skrev för Aftonbladet.

Snacka om att ge svar på tal :mdr:   Bruno Wintzell ser ut att trivas.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    608

  • kenke

    477

Tom Hjelte var/är ju inte bara en skvallerbytta, utan också våldtäktsman. Han borde väl ha avtjänat sitt straff antar jag, men han är nog persona non grata i kändissverige.

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Här sjunger Susanne Alfvengren en Stinglåt, Fields of Gold. På Svenska, Ängarna av guld.

Här kommer originalet också

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer lite Karaoke på Thailandslåten Made in Thailand med, ja, det vet ni

  carabow - made in Thailand http://www.youtube.c...h?v=pby41CuZQDA 

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här låten har Carabow gjort men jag hittar den inte

Eddy Grant - gimme hope joanna

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den här låten har Carabow gjort men jag hittar den inte



Eddy Grant - gimme hope joanna

[/]



:wai: gubben :wai:



Varsågod gubben, det var väl den här du menade...

บั๊กสีดาดังแดง

Link to comment
Dela på andra sajter

U2 Ultraviolet live from Stockholm

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varsågod gubben, det var väl den här du menade...





Bak-si-da,

Jo, det var den jag menade, jag har en av hans DVD hemma från en av hans konserter, vet inte vad den heter, kan inte Thai.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt fint och avslappnande stycke musik med den gamle The Jam frontaren Paul Weller och

Dee C Lee på bakgrundssång som då när det spelades in var ett par. Dee C Lee gjorde det samma i

Wham! innan hon blev en av medlemmarna i The Style Council, där även Mick Talbot ingick

spelandes piano. TSL var en orkester som redan från början ägnade sig åt utforskande inom en mängd

olika genrer såsom modern jazz, rap/hiphop, funkrock, soul, synthinfluerad pop och konstmusik.

Missade dem totalt när de var igång på 80-talet  men har därefter lyssnat desto mer.

http://www.youtube.c...feature=related

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Värmer upp med lite Beach Boys inför resan om 1 månad, 20 dagar.

http://www.youtube.c...h?v=L--cqAI3IUI

  The Beach Boys - Sloop John B (Original Video) http://www.youtube.c...h?v=H_KY_d9MQv8

En Johnny Cash inspelning på "Sloop John B" även kallad "I want to go home"

Den surfande  :wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

En hyllningslåt till mitt Barnbarn anlände 16.14 till denna värld.

Vi tar den med Black Ingvars också, kommer säkert få min syn på humor :crazy::crazy: :crazy: :mdr::mdr::mdr::mdr:

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

GURKAN: Bra där, gillar refrängen... Nana nana nana...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

En hyllningslåt till mitt Barnbarn anlände 16.14 till denna värld.Gubbens inlägg #546...Grattis gubben, visst är det en härlig känsla att vara morfar. Har själv en liten dam på 15 månader i Bangkok. Förmodar att detta barn kan komma att skämmas bort rejält, det är nämligen en morfars privilegium. Måste vara en underbar känsla att ha fått tillbaks sin familj, plus möjligheten att få återuppleva något, som en gång försvann i dimmorna, att se en liten växa upp. 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En hyllningslåt till mitt Barnbarn anlände 16.14 till denna värld.Gubbens inlägg #546...Grattis gubben, visst är det en härlig känsla att vara morfar. Har själv en liten dam på 15 månader i Bangkok. Förmodar att detta barn kan komma att skämmas bort rejält, det är nämligen en morfars privilegium. Måste vara en underbar känsla att ha fått tillbaks sin familj, plus möjligheten att få återuppleva något, som en gång försvann i dimmorna, att se en liten växa upp.


clas391,

det går inte att beskriva känslan, måste upplevas. Det var i går 16.14 som grabben anlände till denna världen. Har ett barnbarn sedan tidigare som fyller 8 om en månad.
Visst är det härligt att skämma bort barnbarnen, sedan är det bara att lämna tillbaks dem när de börjar bli för jobbiga :grrrrrr:   eller hur :grrrrrr: . Och, självklart tar jag igen det mesta på barnbarnen. Jag har varit med på en skolavslutning, en julkrubbeföreställning(eller vad det heter) och alla födelsedagar utan den sista, var i Thailand när Jennie fyllde 8.



Denna låt stämmer lite om hur jag saknade de fåtal gånger som jag var en pappa med kramar och vettiga samtal, hoppas jag kan vara en bra morfar.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...