Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Här kommer en låt från en skiva som är klassad som en av världens bästa skivor någonsin, i klass med Sargent Pepper b.l.a.

Pink Floyd - Another Brick in the Wall

Sen tar vi U2 med Bruce Springsteen

U2 - Stand By Me ft. Bruce Springsteen

Och, förstås, Beatles

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Pt. 1

http://www.youtube.c...h?v=gvUP0myptUA

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha blivit hjärntvättad av grannkärringens eviga spelande av O helga natt, så sitter jag och bränner i hop en skiva med olika artister som sjunger den för att ge henne i julklapp. Bästa versionen i mitt tycke är denna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gubben!



Soi Pink Floyd i Jomtien är värt ett besök!


Jive, är du nere i Jomtien mellan 28 mars till 26 april 2009 så får du gärna visa mig Soi Pink Floyd? Jag kommer bo på Jomtien Soi 2. Har inget thaitelefon nummer ännu. Jag skriver i MPR när det närmar sig, flyger ner med TG961 från Arlanda 13.55 den 27 mars, sitter i fattigkupén.

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på på "The script"  förresten mitt första inlägg på detta forum så man så att säga grön , har vart kikat in här lite innan ,verkar helt juste  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer Tage Danielsson med monologen "Sannolikhet"

Sen en hyllning till norrländs fotboll med Ronny Eriksson

Och förstås, Robert Gustafssonnär han kör sin Tony Rickardsson för sista gången???

Och från 2004

Det får räcka så länge.

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi tar Robert Gustafsson igen som Gaypolis fråm Överkalix

http://www.youtube.c...h?v=a0oVbf3SiUs

  :mdr: gubben  :mdr:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...