Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Här kommer världens bästa dam alla kategorier, "Proud Mary" som besjungs av en av världens bästa ochn underbaraste damer, Tina Turner

Visst är hon en Drottning? Här ihop med Elton John och Cher

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Ollas-Viktor, här kommer "hammaren" med Trini Lopez

http://www.youtube.c...h?v=7SCt8JPAkgU

  :drinks: gubben  :drinks:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en sångare som har en enorm röst även Live, Josh Groban

Josh Groban Live You raise me up Superbowl NASA Tribute :Drogar-Cry(LBG):

http://www.youtube.c...h?v=zXiErkOdO5A

  :Drogar-BigGrin(LBG): gubben  :Drogar-Smile(LBG):

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Israelites - Desmond Dekker  :im_so_happy:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

VILA I FRID BAJENTOMTEN!  :Drogar-Cry(LBG):

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir ledsen när jag hör att BAJENJULTOMTEN har åkt iväg till Bajenhimlen. Vila i frid men du kommer säkert sitta på en molntapp över Söderstadion när serien kör igång i vår.

Var bara tvungen att ta med denna video där Bajen tar sitt första SM-guld

  :Drogar-Cry(LBG): gubben  :Drogar-Cry(LBG):

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör en Queen jag oxå. Snart jul och det måste städas, vem är då bäst lämpad om inte Freddie Mercury i Queen

  :drinks: gubben  :friends:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

555 Den var bra Gubben.  :dance:

Att städa är ju inte direkt något mansgöra men jag kan tänka mig att

Freddie gillade att spela in den videon...  :D

Nu när julen nalkas så ska vi inte glömma bort att

Tomten är far till alla barnen

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...