IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

En kväll hemmavid.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

• edvardpop

• audirs2

• kenke

Lady Antebellum...

Yes, I'm horny now!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Nu önskar jag att jag hade något att röka...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Lyssnar å lyssnar...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Lyssnade/såg just Rammstein med låten Pussy.

Kan/vill inte lägga en länk här, lite för grovt, men googla eller sök på Vimeo om ni törrs...

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Lee Shamrock, och jag saknar Bangkok...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Lyssnade/såg just Rammstein med låten Pussy.

Kan/vill inte lägga en länk här, lite för grovt, men googla eller sök på Vimeo om ni törrs...

MVH Tommy

Det finns en annan låt som heter pussy...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Dela på andra sajter

Journey...

Sopranos vibbar...

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

känner mig lite nostalgisk och lyssnar på mina bästa polare i Micro, turnerade runt Thailand med dom 1991-92 med deras album "Iem ong ora tai, ni kanske inte förstår vad dom sjunger :wink:

era bättre hälfter känner garanterat till dom och efter 30 bast så e dom fortfarande igång

en av de populäraste låtarna från albumet var  เลือดเย็น  - "Luat yen - cold-hearted - hjärtlös

andra låten "khit tung- Saknar,  är instrumental med Uan på leadguitar

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Dela på andra sajter

Robert Gustavsson

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...