Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

Guest Knasen

Skrattade så tårarna sprutade när jag hörde den :D

Det gjorde jag oxå.. Innan jag fick skäll av grannarna som är politiskt korrekta. Sossar som lever kvar på Palmes tid.  :mdr::drinks:
Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Punk från Göteborg med Slobobans undergång här i en spelning från Errols 1986.

Och bröderna Hassling här i tidigare nämnda band som har en  liten pratstund med sköne Gunnar

Danielsson i tvprogrammet Guldslipsen.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Vi fortsätter på göteborgs punk elit.

GBG hade mycket bra punk på 70:talet

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Mer hård musik från Sveriges framstjärt.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Vad hade fjollträsk att komma med under den där punkvågen. Ebba Grön bl a...Musiken i just denna

version är inte så hård men texten...

Dela på andra sajter

Vad hade fjollträsk att komma med under den där punkvågen. Ebba Grön bl a...Musiken i just denna

version är inte så hård men texten...

grön- häng gud

Den är något bättre utan kyrko-orgeln

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Den är något bättre utan kyrko-orgeln

Håller med. Synd att dem inte tog med sig sina instrument in i kyrkan :yes:

Ett gäng till från huvudstan. KSMB även kallade Kurt Sunes med Berit/K*ken står mellan benen.

Dela på andra sajter

Honken,trots min aktningsvärda ålder 50+ så tycker jag att denna musik är störtskön.Mvh Måne  :great:

Måne

Dela på andra sajter

Freddie Wadling där ja. Det är en go göbbe från Götet det!

Mannen med den mäktiga rösten är vad jag hört ett stort fan av skräckfilm. Här i 

Blue for Two där inte bara låten är ganska underlig utan även videon :yes:

Dela på andra sajter

Ja den gubben har man träffat på. Speciellt på alla svartklubbar som fanns i haga.

Dela på andra sajter

Apropå Freddie. Senast jag såg han uppträda så var det just med den där Liket Lever klassikern

"levande begravd" då han var gäst på en Soundtrack of our lives spelning. Föredrar annars Ebbots gamla

band Union Carbide Productions och dem var ju från, ja så var vi tillbaks där igen...från Göteborg.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tillsammans med en gin sweppes ledig i dag o ensam högsta volym :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

denna sitter bra också :preved::dance1:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...