honken Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Lyssnar på comhems växel röst, strömavbrott i typ 20sec sen slutade tvn att funka.Vill se fotbollen!! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Spelar dom fotboll i dag ?? Jag trodde dom spela i går När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Azerbaijan - AySel & Arash - Always - OFFICIAL videoclip - EUROVISION 2009 - HQ STEREO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2009 Lyssnar nu på en tub om lite sanningar man bör tänka på. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Goodbye Colonel.... :-( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Strose to stroma sou gia dou Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Maj 19, 2009 Dela Inlagd Maj 19, 2009 blandad thaimusik förstås, fan va sugen man blir. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2009 Dela Inlagd Maj 19, 2009 Vadå på ingegerd.Fogden.Mat.Thailand.Tjejer.Jag startar bossen om 2timmar o trettio minuter då stutsar lilleman upp mycket bättre än klockan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Maj 19, 2009 Dela Inlagd Maj 19, 2009 Thaimusic Är det någon som vet något om en sång som handlar om att vilja gifta sig med en Farrang Jag vill gifta mig med en rik farrang gör ingenting om han är vit svart eller kommer från Usa Englang Belgien Sjungs i samma stil som Pamela Bovden gör låten är rolig när Bee översätter den Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 En gammal goding, Cat Stevens, går under namnet Yusuf nu. Peace Train by Yusuf Islam (Cat Stevens) gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Kings of Leon - Use Somebody Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Gubben.. Jag hoppas som dig att det kan bli peace mellan judar och palestiner.. tyvärr så krävs det uppoffringar från båda sidor.. Och jag hoppas att bland annat den svenska vänstern kan se detta och proklamera för fred istället för krig Då det krävs att den svaga sidan vänder andra kinden till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2009 member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Den var bra Farang.. Lägger in den på lämk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Nähä.. Dom vill inte vara med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 You'll Never Walk Alone. Liverpool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Mörbyligan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 En till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2009 Quote Nähä.. Dom vill inte vara med. Misslyckades jag med Nu lyssnar jag på det mest udda jag hört med Nina Hagen, kan inte bestämma mig om jag tycker låten är dålig eller svinbra. Fastnar direkt...Du hast den Farbfilm vergessen . och nu ska jag klicka på din Mörbyligan, lyssnade mycket på dom förr. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Farang, den var faktiskt bra.. Jag gillade faktiskt tyskarnas bidrag i eurosongcontest.. Inte bögen som sjunger men Dita är ju underbar... Låten är bra om man tar bort dåren som sjunger... Alex Swings Oscar Sings - Miss Kiss Kiss Bang Dita Von Teese Eurovision 2009 Germany HQ+Lyrics Tyskarna har ju faktiskt musiköra... Skönt gung... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 7:38 med Mörbyligan finns ju tyvärrr inte på youtube.. Men här är en cover... Psykbryt - 7.38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2009 Quote7:38 med Mörbyligan finns ju tyvärrr inte på youtube.. Men här är en cover... ... men deras två bästa finns på tubenMörbyligan - Kalles julMörbyligan - Lilla sussie är död member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Och här kommer anledningen till att Mörbyligan plockades bort från svenskt musiklexikon.. Åke Bylund som sjunger i Mörbyligan är numera känd som Odalmannen.. Och är allt annat än politiskt korrekt... Samhällskritisk musik: Odalmannen - Jag är godare än dig Förstår om den raderas då den inte är rumsren.. Dock lite klockren.. Förövrigt så är Kalles jul bland det bästa som gjorts på svenska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2009 Quote Åke Bylund som sjunger i Mörbyligan är numera känd som Odalmannen.. Och är allt annat än politiskt korrekt... Skrattade så tårarna sprutade när jag hörde den member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Samhällskritisk musik: Odalmannen - Linda-Marianne Pensionen är ju körd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu