Guest wUThai Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 erik-sson, inga droger=ingen bra musik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 Those memories of you.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2009 Kenneth & the knutters - Sexmaskin Sitter med en pilsner och drömmer mig tillbaka till min gamla asiatiska sexmaskin Det bästa med den (dom) är att dom till skillnad från ett fruntimmer går att stänga av member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 Stillvater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 wUThai på slutet av 60-talet gällde det här i det tillståndet. Jefferson Airplane : White Rabbit ((Stereo)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2009 erik-sson, du har mycket god musiksmak Lägger in denna klassiker, spelad av Geordie. sångaren sjunger numera i ett halvkänt pop-band som heter AC/DC member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 M.O john Mclaughlin, billy Cobham Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Hejs. Här kommer ett bidrag. Hejsvejs Mr Lumberjack DP14 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Själv hittat en skön låt med Milow. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Höjning av trådens musik Pink Floyd "The Wall" Pink Floyd "The Dark side of the moon First Part" Pink Floyd - The Dark Side of the Moon - First Part Pink Floyd "The Dark side of the moon Second Part" Pink Floyd - The Dark Side of the Moon - Second Part Pink Floyd "The Dark side of the moon Third Part Pink Floyd - The Dark Side of the Moon - Third Part gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 U2 and the nr1 bossen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Hejs. Det här lyssnar jag på just nu. Hejsvejs Mr Lumberjack DP14 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Sweet lat #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Tror han finns här på forumet... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Takiab Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Quote tjejer Tror han finns här på forumet... Jag tror jag hittade min nya förebild. (Sorry pappsen) Att bete sig otrevligt är som att slå en drill i motvind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Nazareth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Gurkan21,är du uppe och diggar så här dags? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Lite mer Blue corn, jag alskar denna gruppen hehe #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 17, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2009 Lyssnar nu på vinnarna, o suttene maj e de idag med member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Det var bättre förr... 1967 t ex. Och då vann England Schlagerfestivalen, tänka sig. Sandie Shaw - Puppet on a String (Video HQ) "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 carlos Santana Santana: Black Magic Woman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Toppen Swedenfarang När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu