Farang Inlagd April 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2009 gubben4906 Har aldrig tänkt på det innan men Lasse Stefanz har ju Kalle Böj i sitt namn. Just nu lyssnar jag på http://bullenradiobr...9000/listen.pls member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Lite gamla dansbandare från gubben Sven-Ingvars - Byns Enda Blondin Streaplers - Mule Skinner Blues gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Rockabilly annat knäppt dschinghis khan eurovision gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2009 Nä du Gubben, nu e de nock me dansband. PS Kul att en grupp från Canada har en motorsåg från Jonsered... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 Här kommer det bästa av det bästa. Monty Python- I'm a lumberjack THE BEST VERSION by Eric Idle Monty python Hitler in England gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2009 Gubben, angående Monty Phyton... Detta är nog det roligaste jag sett, någonsin member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Lay Lady Lay.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Quote Lay Lady Lay.... ollas-viktor, är det denna du menar?Lay Lady Lay, Bob Dylan gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 3, 2009 Dela Inlagd Maj 3, 2009 Aki Sirkesalo & Lisa Nilsson-Mysteeri/Mysteriet Aki med Familjen dog i tsunamin i Khao Lak. RIP Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Jättefin låt och video skibi695 Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Inspirerad av Skibi så lägger jag in yttligare en finsk gosse som kan det där med att sjunga med känsla Ville Valo feat. Natalia Avalon - Summer Wine (High Quality) Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Just nu sitter jag i nordöstra Thailand och lyssnar på svenktopps musik, just nu har jag avnjutit låten tårar från himlen med Lasse Stefanz tillsammans med en stor chang, sen kommer ju nästa hit, i en liten fiskehamn med Stefan Borsch och nu blev det tio tusen röda rosor med Curt Hagers, sicken go musik och det spritter i benen BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 4, 2009 Dela Inlagd Maj 4, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Nu är det dags för lite gymping! Ganska bra låt faktiskt Fark Fah { Bowee - Remix } Går tydligen inte att lägga in videon så länken får duga Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Jag hittade precis orginalet Bra låt Fahk Fak - Baowee Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2009 Otroligt att en sån här skit-tråd kan överleva så länge Just nu dricker jag fulöl och lyssnar på. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Jag postade denna innan idag.. denna låt är sjukt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 T-rex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Quote Otroligt att en sån här skit-tråd kan överleva så länge Just nu dricker jag fulöl och lyssnar på. Hade det på känn när JFK dök upp där att Biffs stämma i Saxon snart skulle lyda. Den låten är grym. Nu hade jag gärna publicerat den video jag spelade in med 22 Pister pirkko i London för en tid sedan. Tyvärr accepterade inte Youtube min kameras format eller va det var. De gjorde då en cover av Nasareths "Love hurts" som ju har varit på tapeten några gånger här på forumet och den tolkningen var helt dj-vla underbar! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Bauhaus variant på Ziggy Stardust Bauhaus - Ziggy Stardust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 9, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2009 QuoteBauhaus variant på Ziggy StardustBauhaus - Ziggy Stardust Förbannat bra cover. Kul, jag är (var) ett stort Bowie-fan. Mina tre första LP var med Bowie, Sweet och Slade, och samtliga håller än idag. Drog på denna från Slade in Flames, bra LP men riktig skitfilm...Slade-In Flame-02-Them Kinda Monkeys Can't Swing (Audio) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Ja visst bra cover, lite fetare sound. Hade förmånen o va backstage på eriksberg när bowie var här i göteborg sommaren 87. tror det va Spider tour. det va kanon ett minne jag aldrig glömmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 alice cooper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Led Zeppelin. kashmir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 avslutar natten med Jerry Garcia, The dead. Tyvärr dog han alldeles för tidigt på grund alla droger han använt i sitt liv. Ni alla drogliberala människor skall ta er en funderare. Finns fler bra musiker som dött för tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu