Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Mycket bra låt!

Kommer inte ihåg om det var du lr ngn annan som tipsade om detta band för några år sen på ett annat forum, i vilket fall, bra!  :thumbsup:

Dela på andra sajter

Guest wUThai
Kommer inte ihåg om det var du lr ngn annan som tipsade om detta band för några år sen på ett annat forum, i vilket fall, bra!  :thumbsup:

Har en rolig anekdot om den låten med frugan. Vi var på en fest och jag ville spela den låten för alla! Jag var ganska rund om fötterna och kom inte på vad denna låten heter eller vad bandet heter... stod helt jävla still i fiskhjärnan! Jag svamla med frugan... och säger till henne..  jag kommer inte på den där låten som jag tycker är bra... fan, du gillar den med gumman! Och frugan säger rakt ut: Du menar Unicorn? Jag höll fan på nyktra till när hon sa det! :)

Dela på andra sajter

Världens bästa GBG band.

I rödvinsdimman kommer jag nog inte på ngt bättre, ska jag va helt ärlig så kommer jag nog inte på ngt annat GBG-band värt att nämna, förutom LOK, och Lillasyster.

Ändrades av mangokid
Dela på andra sajter

Världens bästa GBG band.

Måste dock nämna att jag såg dom ifjol under avskedsturne, o det var den mest oinspirerade spelningen jag sett på många många år,,

Dela på andra sajter

I rödvinsdimman kommer jag nog inte på ngt bättre, ska jag va helt ärlig så kommer jag nog inte på ngt annat GBG-band värt att nämna, förutom LOK, och Lillasyster.

Det här är inte heller illa :)

http://youtu.be/mrNAsAXX6nk

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...