DrHook Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Bandit106.3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2009 Quote Bandit106.3 Såg ditt nick o sökte upp denna http://www.youtube.c...=0-XzGOZHYdA#hq member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Ljudet kanske inte är på topp men visuellt så finns där andra kvaliteter. Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Nu lyssnar jag på tyschk öl och bikermusik, kan det bli bättre? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Min mor som läser godnattsaga för min dotter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Bikermusik,nja tysk kanske.Snarare 50-tals cabmusik.Bikermusik är ZZ TOP.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Bikermusik,nja tysk kanske.Snarare 50-tals cabmusik.Bikermusik är ZZ TOP.Mvh Måne ZZ Top svänger men riktig bikermusik. det har du här member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Now we talking,några härliga småvägar och kuststräckor,i`m in heven Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 http://www.youtube.c...m=PL&index=2#hq Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 ac dc Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Var du på spectrum å kollade? Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 http://www.youtube.c...om=PL#lq-lq2-hq Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Quote http://www.youtube.c...om=PL#lq-lq2-hq Gillar nog originalet bättre member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Dää ä orginal dä! Från en ovaskogsing!!! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Å en tee! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Dää ä orginal dä! Från en ovaskogsing!!! Vet inte varför jag kom och tänka på denna när jag hörde din. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Jä e full itt grötjamt!!! Lä e ovaskogsing å dä e skene dä! Sö dä sö din skrattåbborr! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Å så är det ju så många dunderklumpar söder om dalaälven!! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Jä e full itt grötjamt!!! Lä e ovaskogsing å dä e skene dä! Sö dä sö din skrattåbborr! Kan du ta det där en gång till, på svenska tack? Nu rockar jag röven till Misfitshttp://www.youtube.c...U-KKg#lq-lq2-hq member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Jo då de kan jag väl! Om jag vill!! Jag är inte en surjämte! Kommer från över skogen! Inte från låglandet som nästan hela sverge är! Ljusberg har en massa sköna låtar på Härjedalska! Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Highlander, klickade på din tub och var på väg att stänga av, men efter lite drygt en halvminut så började det svänga bra Kontrar med denna... Lite risigt ljud men svänger... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Det här är väl som för ett par helger sen på Ljusnedalsjön! Över drivet? nja! Ska hem nästa år å se!! Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Det här är väl som för ett par helger sen på Ljusnedalsjön! Över drivet? nja! Ska hem nästa år å se!! Mvh Highlander Den va ungefär som denna... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Där var dom bara lessna då! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2009 Kör på med lite thai som svänger http://www.youtube.c...rnalembed-lq-hq member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu