Guest Gargamel Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Det var länge sedan jag lyssnade på twisted sister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Madness!!! Kan man bli annat än glad av dessa galna engelsmän. Sådana här band finns inte nu för tiden. Den här var med på en av de plattor jag diggade mest som 15-åring. Lika bra nu tycker i alla fall jag. Madness - Primrose Hill "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Här en till. Omöjligt att stå still till... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Vill inte dra ner stämningen på något sätt men här kommer lite hjärta och smärta :aff: Axel Rudi Pell - Broken Heart Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Quote Vill inte dra ner stämningen på något sätt men här kommer lite hjärta och smärta :aff: Axel Rudi Pell - Broken Heart satan ...den var bra den Therapy? - Diane (Uncensored) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 13, 2009 Dela Inlagd Mars 13, 2009 Minnen Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest yotinai Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Stön och stånk från Canalplus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 14, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Minnen Denna hörde jag första gången på Mallorca, regnade hela tiden och fotbollsspelet var enda nöjet.The Sweet - Ballroom Blitz De e ju sa*** också, väljer en tube som varit uppe 2 år så postar jag och så ryker den. Hoppas denna, samma ligger kvar member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ghost Division Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Jävla bra musik tycke ni har på forumet.Såg Judas Priest för 2 veckor sen på globen,grymt.Har varit på Sweden Rock Festivalen 10 år i rad,har sett och hört dom mesta.Kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Vill inte dra ner stämningen på något sätt men här kommer lite hjärta och smärta :aff: Axel Rudi Pell - Broken Heart Faan vad schysst musik Kör en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Idag är det rysningar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 14, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Idag är det rysningar... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Jaa bra där bror duktig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Diggar väl inte engelska damer något speciellt men Lilly Allen är ganska skön. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Provar igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Det är nån som inte gillar dej. We sorry ...Bla bla bla Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote Det är nån som inte gillar dej. We sorry ...Bla bla bla så är det nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 jag vet hur det känns och lider med dej Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Quote jag vet hur det känns och lider med dej Det är lugnt kompis,jag är van att bli påhoppad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 helloween - a tale that wasn't right (live) Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Vi provar igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2009 Quote Det är nån som inte gillar dej. We sorry ...Bla bla bla http://www.maipenrai...fel-pa-youtube/ ... och just nu lyssnar jag på Gurkans senaste, trots We sorry ...Bla bla bla member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu