Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Han har iaf ett jävligt irriterande skratt.

Är du nöjd med något här i livet? Du ser fel i allting och blir irriterad på allt och alla. Det måste vara riktig tråkig liv du har. :crazy:

Ändrades av Lobuz
Dela på andra sajter

Är du nöjd med något här i livet? Du ser fel i allting och blir irriterad på allt och alla. Det måste vara riktig tråkig liv du har. :crazy:

Jag är nöjd med mycket. Irriterad? Att bitcha och whina är ju bara roligt, så tråkigt har jag absolut inte. :)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sitter och bygger egna högtalare till telefonen på jobbet...utav papper.

Kanske jag ska hitta lite galvad plåt eller SS316 så blir det drag på kontoret.

Designen och funktion skapar en ohyggligt bra ljudkvalitet.

Kanske det kommer bilder senare idag...

Dela på andra sajter

Skönsång tillängnad Patti Smith från systrarna i First Aid Kit under Grammis-galan 2011.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Lite skön cirkusmusik från engelska The Damned, ett av de första banden som dök upp under punkens

glansdagar i slutet av 70-talet.

http://www.youtube.com/watch?v=9LRhYXJcNk4&list=FL3JO-XnJJMdous74Gy3FGWA&index=2&feature=plpp_video

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Grym partydänga med The Black Keys som nyligen spelade på Way out west. I fall svarta dansar bättre än

genomsnittet vet jag ju inte men den här gubben är ganska duktig.

Dela på andra sajter

En thaisåpa på tv3, och ett gäng damer utanför

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Dela på andra sajter

Myser lite i regnrusket med en pilsner och en riktig picker upper låt för att varva ner en förvånansvärt hård arbetsvecka.

Tillika wUThais signaturlåt. :)

Dela på andra sajter

Dja, det ju Bo Kaspers Orkester som gäller den här (och kanske även nästa) vecka.

En låt som passar bra för alla bohemer här på MPR.

Bo Kaspers Orkester - Ett fullkomligt kaos:

//Singha711

//Singha711

Dela på andra sajter

Mr Lumberjack DP14

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan.

Dela på andra sajter

Fråga mig inte hur jag hittade denna men fasen så skön, hejja google translate, non the wiser. :crazy:

http://www.youtube.com/watch?v=qp8hxLkRskc&feature=related

Jag är ledsen .. Jag räkor Tt "och ingen tröst att tro att det är bättre att övertrumfa alla. Jag är otålig kock! Accepteras! Vad jag väljer att göra det till slutet ... om inte så är jag inte bara någon annan helgdag eller falskt? Jag lagar mat .. om den inte begränsas i vad de inte är. Jag följer dig. Jag följer mitt eget hjärta .. vad en besvikelse. Ja, åtminstone jag inte medveten om att staten har valt att inte göra det ... så det kan vara den minsta anledning att vara ärlig var jag inte frågat. Jag erkänner att jag är kär .. Jag inte omfattas precis som u.. Det är dock erkänt som nackdelarna med varandra över den. Och acceptera dem. Jag ångrar inte det. Jag åtminstone. En ökning av resurserna ...! Jag tror att jag följer min egen UKA nog .

Dela på andra sajter

queen, tycker det passar bra nu när det är pridefestival i gnällbältets huvudstad!

Frank Zappa-Bobby Brown

Ja, Ellim63, här fick du lite Queen-relaterat av Baxarn!

Dela på andra sajter

Just nu njuter jag av tystnaden. Tanten, barnen och grannarna är till templet, det är Buddah dag idag.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Dela på andra sajter

Guardian Angel...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Minnen från Helsingör när man smög sig över som 15-åring för pilsner utan åldersgräns, klubbar som var allt som klubbarna i Helsingborg inte var. Men man fick stå ut med en och annan danska slagdänga, denna kom sedemera i en version med engelsk text och då hette den "Love in Siberia"

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...