Guest wUThai Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 http://sverigesradio.se/p3/ Kojo är bäst. Han har iaf ett jävligt irriterande skratt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 (ändrad) Han har iaf ett jävligt irriterande skratt. Är du nöjd med något här i livet? Du ser fel i allting och blir irriterad på allt och alla. Det måste vara riktig tråkig liv du har. Ändrades Augusti 31, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Är du nöjd med något här i livet? Du ser fel i allting och blir irriterad på allt och alla. Det måste vara riktig tråkig liv du har. Jag är nöjd med mycket. Irriterad? Att bitcha och whina är ju bara roligt, så tråkigt har jag absolut inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Rush och sedan Steve Ray Vaughn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Sitter och bygger egna högtalare till telefonen på jobbet...utav papper. Kanske jag ska hitta lite galvad plåt eller SS316 så blir det drag på kontoret. Designen och funktion skapar en ohyggligt bra ljudkvalitet. Kanske det kommer bilder senare idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Johnny Cash Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Skönsång tillängnad Patti Smith från systrarna i First Aid Kit under Grammis-galan 2011. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Lite skön cirkusmusik från engelska The Damned, ett av de första banden som dök upp under punkens glansdagar i slutet av 70-talet. http://www.youtube.com/watch?v=9LRhYXJcNk4&list=FL3JO-XnJJMdous74Gy3FGWA&index=2&feature=plpp_video "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Grym partydänga med The Black Keys som nyligen spelade på Way out west. I fall svarta dansar bättre än genomsnittet vet jag ju inte men den här gubben är ganska duktig. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 En thaisåpa på tv3, och ett gäng damer utanför Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 queen, tycker det passar bra nu när det är pridefestival i gnällbältets huvudstad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 En riktig Hyuna! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Myser lite i regnrusket med en pilsner och en riktig picker upper låt för att varva ner en förvånansvärt hård arbetsvecka. Tillika wUThais signaturlåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Bruce Dickinson - Freak http://youtu.be/KwyQ2qEsqfY Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Dja, det ju Bo Kaspers Orkester som gäller den här (och kanske även nästa) vecka. En låt som passar bra för alla bohemer här på MPR. Bo Kaspers Orkester - Ett fullkomligt kaos: //Singha711 //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Fråga mig inte hur jag hittade denna men fasen så skön, hejja google translate, non the wiser. http://www.youtube.com/watch?v=qp8hxLkRskc&feature=related Jag är ledsen .. Jag räkor Tt "och ingen tröst att tro att det är bättre att övertrumfa alla. Jag är otålig kock! Accepteras! Vad jag väljer att göra det till slutet ... om inte så är jag inte bara någon annan helgdag eller falskt? Jag lagar mat .. om den inte begränsas i vad de inte är. Jag följer dig. Jag följer mitt eget hjärta .. vad en besvikelse. Ja, åtminstone jag inte medveten om att staten har valt att inte göra det ... så det kan vara den minsta anledning att vara ärlig var jag inte frågat. Jag erkänner att jag är kär .. Jag inte omfattas precis som u.. Det är dock erkänt som nackdelarna med varandra över den. Och acceptera dem. Jag ångrar inte det. Jag åtminstone. En ökning av resurserna ...! Jag tror att jag följer min egen UKA nog . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Frank Zappa-Bobby Brown Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 queen, tycker det passar bra nu när det är pridefestival i gnällbältets huvudstad! Frank Zappa-Bobby Brown Ja, Ellim63, här fick du lite Queen-relaterat av Baxarn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Ja, Ellim63, här fick du lite Queen-relaterat av Baxarn! tack!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Just nu njuter jag av tystnaden. Tanten, barnen och grannarna är till templet, det är Buddah dag idag. Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Guardian Angel... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Minnen från Helsingör när man smög sig över som 15-åring för pilsner utan åldersgräns, klubbar som var allt som klubbarna i Helsingborg inte var. Men man fick stå ut med en och annan danska slagdänga, denna kom sedemera i en version med engelsk text och då hette den "Love in Siberia" "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Skrämmande bra... http://www.youtube.com/watch?v=ANiaZvdGO8U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu