Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

Jag hade ingen aning om att min favoritskådis spelat in musik och efter att ha lyssnat på låten så undrar jag varför han gjorde det, sicken skitlåt.

Jag vill se och höra Steven så här:

http://youtu.be/BmzyaOMQ5go

Ja, han har tydligen sysslat med mycket. På Wikipedia start det om honom: http://sv.wikipedia.org/wiki/Steven_Seagal

Däremot att det enligt din åsikt ska vara en skitlåt kan jag bara inte låta stå oemotsagt.

Smaken är som bekannt olika för olika människor men har man blivit uppvuxen och levt ett aktivt liv med musiken i alla dess former så kan man knappast missa att det finns en hel del ypperlig perfektion i just denna produktion. Och det är ju inte heller så orimligt när man kan utgå att Seagal hade de rätta kontakterna och finansiella medel att säkerställa det.

Nu återstå bara att fråga dig vad du anser riktig bra musik att vara. Ett exempel av högsta klass skulle uppskattas.

//Singha711

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Avregistrerad clion

En Irlänsk sak

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tyst och ljuvligt här. Nån typ av fågel kraxar lite slött. Inte mycket annat :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åskan :wizard: Och dratt ur alla sladdar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Oerhört vackert. Lyssna själv:

Schubert - Impromptu no. 3 G-Flat, Opus 90

//Singha711

Ändrades av Singha711
Dela på andra sajter

Something that needs more cowbell...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Två av Irlands största musik legender, de har förmodligen ett jävligt bra band på gång däruppe om de inte råkat i luven på varandra igen..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har jobbat å slitigt. kommer hem ska fixa dokument för inbjudan.Tar ett par Kongo och en silverlight. sen är man på G

börjar å lyssna på lite musik .Å trummisen e så lik småland Ha Ha

Dela på andra sajter

Och dääär kom mina pianolektioner i grundskolan på skam. :-)

Jag såg en gång gruppen Ekseption framföra Rondo Alla Turca live. Men den som gjorde skivkonvolutet till denna LP trodde tydligen att det var Bach och inte Mozart som skrivit stycket.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...