Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    608

  • kenke

    477

1 timme sedan, skrev Nakhon:

 

Cool snubbe! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Boards of Canada: Bandet som ligger närmast mitt hjärta🙂

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Dedikerar en låt till min "följare" eller "stalker", som måste räknas som "vän" då du tålmodigt ofta går in på min profil och läser mina inlägg...

Så om du skulle sluta med det... då skulle det kännas tröstlöst värre.

Så här är låten... Du är min vän på mpr, vem fan annars skulle läsa alla mina inlägg?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Tekkor:

Dedikerar en låt till min "följare" eller "stalker", som måste räknas som "vän" då du tålmodigt ofta går in på min profil och läser mina inlägg...

Så om du skulle sluta med det... då skulle det kännas tröstlöst värre.

Så här är låten... Du är min vän på mpr, vem fan annars skulle läsa alla mina inlägg?

 

en annan stalker

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får ju ta något Danskt, mina hårt drivande chefer/ägare är ju Danska, även om de driver en hårt är de  bra personer och inte rädda för att ta i själva, du får många dunkar i ryggen så länge du inte felar haha, och det syns i lönekuvertet när de är nöjda med dig... Men jag kan säga att aldrig har jag haft en svensk arbetskamrat som jobbat så hårt som de Danska.

 

Ps. atom noterar du att jag arbetar för danskar i ditt sökande efter mig :dribble:

en

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev kenke:

 

Man minns när man stod där i butiken och provlyssna skivor, just denna låten minns jag pga en speciell händelse, dock inte lämplig för mpr :). Bengans och nått place nere i majorna/masthugget var man rätt ofta i. Minns den där skabbiga lokalen för frukt & grönt ner mot leden där i Masthugget, de stackars tjejerna i kassan fick ha värmefläktar på vintern...

 

Pratar man plaskdammen i majorna (den vid Mariaplan, ja det finns väl inte fler där) så minns jag en alkis som trampa runt barfota i gräset runt och blev biten av en huggorm haha...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:


 

 

Det här va "brossan"!image.png.c680143175a2d5580c2ba1d2c6cf5499.pngNikita Crutchev?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev audirs2:

Det här va "brossan"!image.png.c680143175a2d5580c2ba1d2c6cf5499.pngNikita Crutchev?:lipa:

Minns när din brossa sparka i pulpeten i ilska under ett tal.

 

 

Morsan blev faktisk beskjuten av russian boys under kriget, först senare förstod hon vad det där pluppande ljudet i snön var, det var när russki boy sköt på allt finländska från sina "kaffekokare", var det inte så deras gamla flygplan kallades?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...