Nakhon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 44 minuter sedan, skrev Nakhon: Härligt gubbe.... var ett tag sedan man lyssnade på Divine /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 (ändrad) ❤️ Ändrades Juni 6, 2020 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 12 minuter sedan, skrev Nakhon: En bra ljudanläggning, en projektor och en filmduk som täcker en större vägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 En avrundning på kvällen med lite Thailändskt innan man trampar in e bastun... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 12 timmar sedan, skrev Nakhon: 12 timmar sedan, skrev Tekkor: En bra ljudanläggning, en projektor och en filmduk som täcker en större vägg... Bra låt men fattar nada av det påhittade konceptet 8-D audio någon som rycker i balansratten bara mellan höger och vänster.....hjälper då inte mig att sätta på hörlurar heller... @Naam kaeng , @andrejsdenruskige mina hifibröder vad säger ni /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Nu har Indycar startat, var annars än här firar man det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Bra låt men fattar nada av det påhittade konceptet 8-D audio någon som rycker i balansratten bara mellan höger och vänster.....hjälper då inte mig att sätta på hörlurar heller... @Naam kaeng , @andrejsdenruskige mina hifibröder vad säger ni /Enis Hmmm.... Rent generellt så är jag oerhört öppen inför nymodigheter då det kommer till film och musik. På filmsidan gillar jag 3D (och alla de andra format som kommit till på senare tid) och när det gäller (film)ljud får det gärna vara både markkanaler, högkanaler och takkanaler i kombo med några subbar. (Musik annars gärna bara två golvare/stativare och beroende på konfiguration kanske de behöver lite assistans från en rapp subbas) Osäker på vad Youtube egentligen klarar i form av antal kanaler och avkodning och dyl.... men visst låter just detta exempel kanske lite som man bara låter ljudet sväva mellan sidorna. Så sammanfattningsvis, kul experiment, men inte så väldigt imponerande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 WOW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Vackert snyft igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Bra låt men fattar nada av det påhittade konceptet 8-D audio någon som rycker i balansratten bara mellan höger och vänster.....hjälper då inte mig att sätta på hörlurar heller... @Naam kaeng , @andrejsdenruskige mina hifibröder vad säger ni /Enis Ja, vad säger man? Man bil väl visa att man kan göra ljudlandskap stereo där man får en massa rymd och ljuden kommer från platser där högtalarna inte är. Duktigt, men överdriven panorering gör bara det till någon slags overkill. Nu är jag ingen ljudanalysnisse. Jag har väl ett intresse som sträcker sig längre är medelsvenssons LG plasthögtalare som kopplas till TV’n, men jag lyssnar absolut på fel musik för att vara någon audiofil. Så ”the verdict”: Kul, men helt bortkastat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu