Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 (ändrad) 53 minuter sedan, skrev Tommy: Nja inte kritiserade väl jag, förklarade väl bara varför vissa postar en massa inlägg istället för att samla några bilder i samma inlägg? Trist att du känner dej förnärmad, det var väl mest menat som en lite skämtsamt inlägg, men för all del var kinkig om det känns skönt! Fortsatt lycka med karmajakten! MVH En del saknar läsförståelse och missar att detta är en musiktråd. Edit: vart fel video. Ändrades Juni 5, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Det va lange sedan jag hittade nagot sa bra med New Order som denna konserten och jag letar en hel del blir faktiskt helt mallos och i slutet kommer magiska latar kan bara rekommendera om man gillar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev kenke: Det va lange sedan jag hittade nagot sa bra med New Order som denna konserten och jag letar en hel del blir faktiskt helt mallos och i slutet kommer magiska latar kan bara rekommendera om man gillar Skall lyssna igenom den i helhet senare, dansarna här måste ha bra kondis och mycket träning... Edit: Var du med på nån av chalmersfesterna på Eriksberg (gamla varvets lokaler)? Ändrades Juni 5, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 7 minuter sedan, skrev Tekkor: Skall lyssna igenom den i helhet senare, dansarna här måste ha bra kondis och mycket träning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Hemma på full volym just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Tekkor "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 (ändrad) Tråden handlar om låtar vi lyssnar på och vill dela med oss av. Tyvärr har jag inte samma musiksmak som du T, för inte försöker du väl solka ner även denna tråden med personangrepp och trams? Edit: Nu får du T bråka med dig själv, har annat att göra. Är nog en upplevelse att vara på plats när de spelar... Klart häftigt evenemang. Ändrades Juni 5, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Lite Vietnam rock och en snygg tjej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Rip Rupert Hine "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 1 timme sedan, skrev edvardpop: Rip Rupert Hine Sorgligt att många goa musiker dör av nu för tiden... Han har ju producerat åt Rush, påmind om gruppen sökte man och fann detta som jag missat... https://www.expressen.se/noje/rush-trummisen-neil-peart-ar-dod-blev-67-ar/ 11 jan 2020 kl 14.31 Den kanadensiska rockmusikern Neil Peart är död, skriver Rolling Stone. Peart spelade trummor och skrev låtar för bandet Rush. Han blev 67 år gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 5 timmar sedan, skrev JJC: Hemma på full volym just nu Har du lyssnat något på Till's sidoprojekt? Tillsammans med svenska geniet Peter Tägtgren skapar de några riktigt sjuka grejer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Kvalitet och inget gammal skit, eller karma heller för den delen... @Tekkor manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Idag spelar vi denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 ståpäls /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 På fejan...."Angus - The Ultimate Tribute" IDAG KL. 22:00 ANGUS streamar AC/DC Onlinehändelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 50 minuter sedan, skrev Enis: ståpäls /Enis Shit va grymt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu