Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

En one hit wonder...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

477

Tänkte gå och se Raubtier på Medis på påskafton men dom börjar 23 då har jag somnat.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Snygga brudar, bra musik och snart dags för en kall eller två. Kalla mig gärna en enkel man men mycket mer än så behöver jag inte för att vara nöjd! :)

Dela på andra sajter

Chrille Columbus
Citat

https://www.youtube.com/watch?v=8wA_0lSxkG8watch?v=8wA_0lSxkG8

F*n vad jag saknar förhandsgranskningen fumlar ju i blindo när man postar kommer bli en edit eller ändring som det heter på svenska.

Ändrades av Chrille Columbus
Förhandsgranskningsfunktionen saknas

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Jaha det här svänger ju lite grann

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Garagerockklassiker från 1966. Roky Erickson verkar förresten vara still going strong och kommer till

Göteborg under våren.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Tre år sedan Håkan släppte något i musikväg men idag var det dags igen. Vet ju att Göteborgs stolthet har en massa fans

just på detta forumet som väntat otåligt men kan nog lova att han i "Din tid kommer" inte gör någon besviken utan

sjunger precis lika fantastiskt som vanligt. Sedan är ju även "min lille bastard" och "vägen är skruvad som en psykopat"

sköna lines att nicka gillande åt. 

Ändrades av edvardpop

Dela på andra sajter

On den 1 april 2016 at 14:39, skrev Fredman:

Snygga brudar, bra musik och snart dags för en kall eller två. Kalla mig gärna en enkel man men mycket mer än så behöver jag inte för att vara nöjd! :)

Skit bra

Dela på andra sajter

Also spracht Zarathustra!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Drivern:

Lyssnar en hel del på Bonamassa,om ni inte "upptäckt" honom än så får ni en smakbit här

https://youtu.be/MU-lND_UxLo

Störtskön musik.

Stort tack, Drivern!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

"Södras anfall var bra, men mittfältet kom i kläm. När matchen var över, hade Grimsås med sig 2 poäng hem."
Det går bättre för J-Södra i årets allsvenska. I alla fall inledningsvis...

Dela på andra sajter

On 2/26/2016 at 04:46, skrev scorpio63:

Utan candice, hade gitarrnörden inte funnits i etern, som tur för honom så finns hon och lyfter upp allt till himmelen.

Nu är du nog lite dåligt påläst, gitarrmördaren Ritchie Blackmore spelade skjortan av många med sin gura innan ens Candice Knight var född, så nog har han funnits i etern ett tag.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

On 2016-04-02 at 20:54, skrev edvardpop:

Garagerockklassiker från 1966. Roky Erickson verkar förresten vara still going strong och kommer till

Göteborg under våren.

ACDC på 60 talet! Typ asså! :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Nu är du nog lite dåligt påläst, gitarrmördaren Ritchie Blackmore spelade skjortan av många med sin gura innan ens Candice Knight var född, så nog har han funnits i etern ett tag.

Jag chippar efter luft när ja läser Scorpios inlägg ang. Ritchi.

Se dokumentären om hans liv som musiker nedan, han ligger bakom enormt mycket bra musik.

Det är ju ett hån mot honom och total okunskap om gammal god rock'n roll  att påstå att Candice har lyft honom.

http://zumvo.so/watch-the-ritchie-blackmore-story-2015-31025

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Broskan:

Jag chippar efter luft när ja läser Scorpios inlägg ang. Ritchi.

Se dokumentären om hans liv som musiker nedan, han ligger bakom enormt mycket bra musik.

Det är ju ett hån mot honom och total okunskap om gammal god rock'n roll  att påstå att Candice har lyft honom.

http://zumvo.so/watch-the-ritchie-blackmore-story-2015-31025

//Broskan

Tackar för den dokumentärenl.jpg.2783bae5f2c7244feec8b6550afb9bd2.j, ja man tar sig för pannan av Scorpios okunskap om musik3d-confused-smiley-emoticon-14427856.jpg, bör nog ha lite på mer fötterna innan man skriver att Candice lyft Ritchie till himmelen f48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.e15, tycker dock att de är ett bra team.

Tror inte att en japansk symfoniorkester ställer upp för vilken dussingitarrist som helst, lyssna och njut music lovers.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Mycket snack om Panama nu i dagarna och det är ju en rätt skön låt.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tackar för den dokumentärenl.jpg.2783bae5f2c7244feec8b6550afb9bd2.jpg, ja man tar sig för pannan av Scorpios okunskap om musik3d-confused-smiley-emoticon-14427856.jpg.f2d4a4daf9f76961e031f796be8f9ad0.jpg, bör nog ha lite på mer fötterna innan man skriver att Candice lyft Ritchie till himmelen f48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.e1504debb340a2b3cd3a4207209aad9d.jpg, tycker dock att de är ett bra team.

Tror inte att en japansk symfoniorkester ställer upp för vilken dussingitarrist som helst, lyssna och njut music lovers.

Aldrig fel med lite orkestertrudelutt.

Dela på andra sajter

Guest wUThai
7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Aldrig fel med lite orkestertrudelutt.

Helt plötsligt känns Ritchie som en dussingitarrist. :mdr:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...