Bibben Inlagd Mars 4, 2016 Dela Inlagd Mars 4, 2016 Här är lite kvalité Varsågod. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 Melodifestivalen så klart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 (ändrad) Looking back over my false dreams that I once knewWondering why my dreams never came trueIs it because I'm black?Somebody tell me, what can I do..Something is holding me back Is it because I'm black? Ändrades Mars 5, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 Både mjukt och hårt på samma gång. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2016 Dela Inlagd Mars 6, 2016 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 Klockan är 05.20 jag har tatt ett varmt bad tar ett par knallpulver till frukost nu fasiken va jag sover dåligt vaknar varannan timma kan de bero på att kroppen inte ställt om sig tidsmässigt efter 3 månader i Los ?? Nåväl jag har ju Telias alla kanaler men burken får vänta kör musikstunden ett tag nu Rod Stewart med dotter och tittar man på små bilderna till höger står han och håller v handen på bröstet sin senaste dam 40 år yngre ha ha .Sån gubbe https://youtu.be/W3_RCJ3Szjc När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 9, 2016 Dela Inlagd Mars 9, 2016 7 minuter sedan, skrev clion: Klockan är 05.20 jag har tatt ett varmt bad tar ett par knallpulver till frukost nu fasiken va jag sover dåligt vaknar varannan timma kan de bero på att kroppen inte ställt om sig tidsmässigt efter 3 månader i Los ?? Nåväl jag har ju Telias alla kanaler men burken får vänta kör musikstunden ett tag nu Rod Stewart med dotter och tittar man på små bilderna till höger står han och håller v handen på bröstet sin senaste dam 40 år yngre ha ha .Sån gubbe https://youtu.be/W3_RCJ3Szjc Varför inte en kopp the och lite ljummen mjölk så att kroppen märker att det är frukost. Går nog bättre med omställningen då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 On 2016-03-03 at 10:45, skrev Thaiger: Har fan glömt hur grymt dom här rockar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Kukerichoo. Harmony Rocks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Cornelius från Japan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 (ändrad) Ny trevlig bekantskap från Göteborg. Harmoniskt och Neil Young-doftande. Skönsång, munspel och stora ögonbryn. Ändrades Mars 12, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Prong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Stämningsfullt och gripande och så mycket bättre än Melodifestivalen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Jimmy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 33 minuter sedan, skrev wUThai: Jimmy. Nä, Jimi "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Rainbow med Dio. Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Bästa filmmusiken genom tiderna. Punkt! Max bas - slut ögonen - njut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 On 2016-03-01 at 20:56, skrev flebbe: Sånt jävla sväng. Kanon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Ja det är ju fredag och snart dags att stänga ihop datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu